Gràcies, senyora ministra
provi de viure una temporada amb l'import d'una pensioneta com la que cobra molta gent encabat d'haver cotitzat desenes d'anys
Per subratllar el que això representarà per aquest sector de la població, hi ha afegit tota ufana que ens permetrà "alimentar-nos millor", i en la seva dèria per l'alimentació també ha dit de cara a la gent que està en edat laboral i cobra el sou mínim que els pujarà en una xifra més o menys igual, que així podran "comprar menjar de millor qualitat per a la seva canalla".
Trec de les golfes una pregunta del President Pujol: "qui carai s'han cregut que som aquesta gent?". Dues preguntes més, aquestes meves: d'on la treuen aquesta gent?; com pot ser que la direcció d'un estat que té molts fums estigui en aquestes mans?.
Senyora ministra, li repeteixo les gràcies per la seva generositat. I un consell: provi de viure una temporada amb l'import d'una pensioneta com la que cobra molta gent encabat d'haver cotitzat desenes d'anys; parlant d'alimentació sabria el pa que s'hi dona i potser abandonaria la frivolitat que ha demostrat en aquest tema i no faria el ridícul. De res pel consell.