Opinió

Gràcies, senyora ministra

provi de viure una temporada amb l'import d'una pensioneta com la que cobra molta gent encabat d'haver cotitzat desenes d'anys

L'inefable ministra senyora Diaz no para de xerrar, davant tot micro o càmera que se li posi al davant, de la disbauxa de diners de la que gaudirem els jubilats d'aquest país amb la pujada d'entre quaranta i cinquanta euros mensuals de les nostres pensions.

Per subratllar el que això representarà per aquest sector de la població, hi ha afegit tota ufana que ens permetrà "alimentar-nos millor", i en la seva dèria per l'alimentació també ha dit de cara a la gent que està en edat laboral i cobra el sou mínim que els pujarà en una xifra més o menys igual, que així podran "comprar menjar de millor qualitat per a la seva canalla".
Trec de les golfes una pregunta del President Pujol: "qui carai s'han cregut que som aquesta gent?". Dues preguntes més, aquestes meves: d'on la treuen aquesta gent?;  com pot ser que la direcció d'un estat que té molts fums estigui en aquestes mans?.
Senyora ministra, li repeteixo les gràcies per la seva generositat. I un consell: provi de viure una temporada amb l'import d'una pensioneta com la que cobra molta gent encabat d'haver cotitzat desenes d'anys; parlant d'alimentació sabria el pa que s'hi dona i potser abandonaria la frivolitat que ha demostrat en aquest tema i no faria el ridícul. De res pel consell.