Opinió

Revista Cambrils, una marca pròpia en el món de la comunicació

La commemoració de l'edició 2.000 del diari digital arriba tot just quan acabem de celebrar els 60 anys de la Revista Cambrils, edició impresa, i els vuit anys de diari digital. El setembre de l'any 1953 sortia al carrer el primer número de la publicació i l'1 de gener de 2006, la primera edició del diari digital. Aquesta llarga trajectòria informativa converteix Revista Cambrils en la segona publicació periòdica més antiga de la demarcació de Tarragona i, pel que fa al diari digital, un dels més veterans de les nostres comarques. La nostra matèria primera ha estat Cambrils i el seu teixit humà, amb tot el que s'hi esdevé i s'hi relaciona. I amb què ho hem fet? amb els recursos que la pròpia societat cambrilenca hi ha dipositat, en tots els sentits.
Potser ens repetim a l'hora de destacar el paper de la Revista Cambrils en aquests darrers 60 anys. Potser sí, però es tracta de reivindicar un model lloat a tot Catalunya, una marca pròpia, un segell que té Cambrils en el món del a comunicació i que ha estat reconegut en tots els àmbits periodístics des de fa força anys. Què ens cal per assegurar que Revista Cambrils continuï fent la seva feina molts anys més? Primer que tot la complicitat de la societat cambrilenca, tal i com s'ha mantingut durant sis dècades. En aquest sentit, els subscriptors i anunciants hi han tingut un paper imprescindible. Cambrils té una estructura informativa pròpia i que forma part del teixit informatiu català. La gent que fem la Revista i el diari digital ho tenim clar, volem continuar fent aquest servei amb la col·laboració de tothom.