Informació general

Cambrils acollirà II Jornada de Publicitat i Promoció Turística, Publicity 2009

Per Berta Ruiz



Anna López, Robert Benaiges i Salvador Antón, durant la roda de premsa de presentació
Enguany, el Patronat de Turisme de Cambrils torna a organitzar la II Jornada de Promoció Turística, Publicity 2009, adreçada a professionals i estudiants del sector.
Una jornada, que tindrà lloc el proper 27 de novembre, i que s'organitza cada dos anys amb l'objectiu principal de reflexionar i debatre sobre els processos creatius en la promoció de les destinacions turístiques i que en aquesta ocasió s'emmarca sota el lema "Selecció d'atributs i posicionament". Ahir al matí es presentava en roda de premsa aquesta nova edició de Publicity a càrrec de l'alcalde de Cambrils –Robert Benaiges–, la regidora de Turisme de l'Ajuntament de Cambrils –Anna López– i el director de l'Escola Universitària de Turisme i Oci de la URV, Salvador Antón.

Una jornada de reflexió i debat sobre la promoció turística

Durant la seva intervenció, Robert Benaiges va destacar la importància de jornades com aquesta que tenen l'objectiu de fomentar els espais de discussió i debat entorn el sector turístic i que a la vegada, són un complement per a la promoció turística de Cambrils. Per la seva part, Anna López també va remarcar que Publicity "és una eina de promoció i treball per Cambrils, que enguany centrarà la jornada en el debat sobre el procés creatiu de les promocions turístiques". Sobre el format d'aquesta edició, López va assenyalar que la jornada "té una estructura molt dinàmica, a banda de la base teòrica. A més, com a novetat d'enguany cal destacar la creació dels Premis Publicity 2009, un concurs creatiu adreçat als estudiants de turisme".

Finalment, el director de l'Escola Universitària de Turisme i Oci de la URV, Salvador Antón va apuntar la importància d'un esdeveniment com Publicity, ja que "busca un objectiu molt clar que és el parlar i el debatre sobre el posicionament de les destinacions turístiques, i això és fonamental. A banda del procés creatiu que treballa sobre allò que s'ha de comunicar i com s'ha de comunicar per posicionar-se en el mercat".

Professionals de reconegut prestigi

A hores d'ara, Publicity 2009 té confirmada la participació de reconeguts noms dins del món del Turisme i la Publicitat com Marçal Moliné, planificador estratègic, tècnic publicitari i fundador de l'agència MMLB; Josefa Marí Ribas, consellera de Política Turística del Consell Insular d'Eivissa; Juan Betancort,  cap del servei de Promoció i Desenvolupament Econòmic del Cabildo de Lanzarote; Manu Narváez, director de Turismo de San Sebastián; Félix Larrosa exdirector de Turespaña; Josep M. Brugés, cap de premsa i professor de la Universitat Ramón Llull; David Coral Morral, director de l'agència Contrapunto; Mónica Figuerola, directora general de Turismo de La Rioja i Carlos de la Guardia, fundador de Brandgineering.

Durant la jornada, s'ha previst una conferència inaugural sota el títol "Segmentació, atributs i posicionament" i la taula rodona "Posicionament de destinacions". Els assistents també podran conèixer el procés creatiu de la campanya "La Rioja, la tierra con nombre de vino" i també participaran en un taller. Els preus de les inscripcions són de 70 euros pels professionals i 30 euros pels estudiants.

Comenta aquest article