El Patronat de Turisme viatge a Girona per participar en una jornada i donar a conèixer Cambrils
En els workshops, els patronats de turisme fan entrevistes amb tour operadors per donar a conèixer les ofertes de cada municipi |
El ritme de feina durant la jornada de treball no es va aturar en tot el dia, ja que es van establir torns d'entrevistes personals d'una durada de 15 minuts entre compradors (operadors) i venedors (empresaris i entitats representants de loferta catalana), on s'explicava als participants les virtuts de cada destinació. Turisme de Cambrils, per tant, va donar a conèixer l'oferta que té el municipi i tots els seus punts d'interès.
Tal com va dir la responsable de "press i fam trips" de Turisme Cambrils Maite Gascón "el nostre objectiu principal era el destablir contactes comercials, així com posicionar l'oferta cambrilenca de manera diferenciada als mercats turístics internacionals. Per tot plegat, donem un pen-drive amb informació de Cambrils, com imatges del nostre municipi i un dossier de premsa, cosa que els facilita molt la tasca alhora de recopilar informació, ja que no carreguen pes de fullets". A més, Gascón va ressaltar que va ser un dia "molt estressant però va valdre la pena, ja que els tour operadors entrevistats estaven realment interessats en Cambrils".