Turisme
La Costa Daurada es promociona davant de més de 200 agents de viatge a Madrid i Bilbao
Els tallers van tenir lloc el 20 de maig a l’Hotel Vincci Soho de Madrid i el 29 de maig a l’Hotel Meliá de Bilbao
Els Patronats de Turisme de la Diputació de Tarragona, Costa Daurada, Salou, Cambrils i Vila-seca, juntament amb la Federació Empresarial d’Hostaleria i Turisme de la província de Tarragona (FEHT), han organitzat dues trobades professionals per presentar l’oferta turística de la Costa Daurada davant d’agents de viatge i operadors de Madrid i Bilbao.
Els workshops van tenir lloc el 20 de maig a l’Hotel Vincci Soho de Madrid i el 29 de maig a l’Hotel Meliá de Bilbao. En total, més de 200 professionals del sector turístic han pogut conèixer de primera mà les novetats de la destinació per a la temporada 2025, en un ambient distès i participatiu.
Durant les trobades, els assistents han pogut descobrir l’oferta d’allotjament, l’ampli ventall d’activitats esportives, d’oci i culturals, així com els principals atractius de cada destinació. L’objectiu d’aquesta acció, emmarcada dins el Pla Conjunt de Promoció Turística de la Costa Daurada, és reforçar el posicionament de la zona com a destinació líder en turisme familiar i esportiu, i enfortir els vincles comercials amb professionals del sector de dos mercats estratègics i molt fidels. En aquest context, els representants de les destinacions de la Costa Daurada, Salou, Cambrils i Vila-seca, la Pineda han donat a conèixer el potencial de les seves poblacions i les característiques diferencials i úniques que ofereixen, mentre que els representants del sector empresarial han presentat la seva àmplia oferta, les inversions realitzades i les novetats per a la present temporada.
A les sessions hi han participat una àmplia representació d’empreses d’allotjament, com ara Grupo Blaumar, Oh!tels, Hotel Gran Palas, La Siesta Salou Resort & Camping, Best Hotels, NUM Hotel i Viajes Velero, PortAventura World i Nàutic Parc.