Turisme
«L'Altra Costa Daurada» es reivindica
El Gran Hotel Mas d'en Bruno, situat entre les vinyes del Priorat, al terme de Torroja, va ser l'escenari d'una posada en escena d'autoafirmació territorial en l'àmbit turístic
El Gran Hotel Mas d'en Bruno, situat entre les vinyes del Priorat, al terme de Torroja, va ser l'escenari d'una posada en escena d'autoafirmació territorial en l'àmbit turístic. Per una banda, es va fer la presentació de la nova presidència i de la nova junta directiva de l'Associació Hotelera de l'AEHT. A més, a la sala de tastos de l'hotel, es va fer la presentació d'un estudi sobre turisme elaborat per la URV i, finalment, a l'amfiteatre exterior, es va fer la presentació de la campanya de promoció turística “De ruta per l’Altra Costa Daurada”, a càrrec de la influencer tarragonina Marina Comes i sota el patrocini de Repsol.
Jordi Ferré, nou president de l'AEHT
En la presentació de la nova junta directiva de l'AEHT es va posar èmfasi en el concepte de "l'altra Costa Daurada" i en la campanya de promoció que es vol portar a terme. Jordi Ferré, el nou president, va destacar que “Tenim hotels a tota la província i som aquí per donar-los veu. Ens volem aferrar i potenciar aquesta Altra Costa Daurada que si que ens representa”. En la nova junta directiva que es va presentar ahir hi figura la cambrilenca Mònica Massagué, de Mònica Group.
Un dels moments clau de la jornada d'ahir va ser la presentació de l’estudi de representativitat turística de la URV, a càrrec del catedràtic Juan Antonio Duro. Aquest informe destaca la importància del sector de la restauració i l’hoteleria sobre el sector turístic, així com en el desenvolupament econòmic i social del territori, però també en el seu benestar. “Estem en un sector que influeix en la felicitat. No podem reduir la demanda, perquè no podem reduir el benestar de la gent”, va assegurar Duro. L'estudi va exposar tot un seguit de dades sobre la influència econòmica del turisme en el PIB i en els llocs de treball i l'economia de les comarques tarragonines.

De ruta per l'Altra Costa Daurada
De ruta per l’Altra Costa Daurada, és la darrera proposta que es va presentar a la matinal d'ahir. Aquesta iniciativa compta amb la col·laboració de Repsol, i la portarà a terma la influencer Marina Comes, que recorrerà els hotels més emblemàtics del territori, tots ells associats a l’Associació Hotelera de l’AEHT, parant a repostar a les estacions de servei de Repsol i a menjar a tots els restaurants amb Soles Repsol de la demarcació de Tarragona. La campanya vol posar de relleu la qualitat i diversitat del destí per transmetre una nova imatge de la Costa Daurada, allunyada del turisme estacional de sol i platja. La mateixa Marina Comes va destacar el fet quiie la demarcació tarragonina arribi a abarcar fins a vuit D.O. de vins, un fet singular i únic.