Turisme
El Consell de Marca del Patronat de Turisme de Salou aprova per unanimitat un manifest de suport al Hard Rock
El document posa en valor aquest projecte com una oportunitat única per a la desestacionalització del turisme, la diversificació de l’oferta i la creació de llocs de treball
El Consell de Marca del Patronat Municipal de Turisme de Salou (PMT) –del qual formen part representants del sector turístic local– ha aprovat per unanimitat dels assistents un Manifest de suport a la implantació del projecte turístic de Hard Rock Entertainment World i al desenvolupament urbanístic vinculat al Centre Recreatiu i Turístic (CRT).
El document posa en valor aquest projecte com una oportunitat única per a la desestacionalització del turisme, la diversificació de l’oferta i la creació de llocs de treball. A més, es destaca el seu potencial per reforçar la competitivitat i la resiliència del sector turístic a través de la incorporació de nous segments i experiències d’oci.
El Manifest insisteix en la necessitat d’aprovar de manera definitiva el Pla Director Urbanístic (PDU) de reordenació del CRT, pas indispensable per garantir la seguretat jurídica i el desenvolupament sostenible —econòmic, social i ambiental— del projecte. Així mateix, es fa una crida a la Generalitat de Catalunya i als grups parlamentaris perquè actuïn amb responsabilitat, vetllant pels interessos generals del territori.
Finalment, el Consell de Marca acorda traslladar aquest manifest al president de la Generalitat, a les conselleries d’Economia i d’Empresa, i als grups polítics del Parlament de Catalunya, tot reivindicant un impuls definitiu per desencallar un projecte considerat estratègic per al futur de Salou, del territori i de Catalunya.