Vela
El Club Nàutic Cambrils celebra la Nit de la Vela, una vetllada de reconeixements als èxits esportius aconseguits durant 2024
En aquesta ocasió, els grans protagonistes de la nit van ser Joan Domingo i Iker Múgica que fa un mes i mig es van proclamar campions del Món d'Optimist
Els regatistes de vela lleugera del Club Nàutic Cambrils van viure, el passat 24 de gener, una vetllada molt especial al restaurant del Club Nàutic Cambrils amb la celebració de la Nit de la Vela, una tradició al calendari social esportiu que enguany va ser més emotiva que mai. El president del CN Cambrils, Ramon Vallverdú, després de donar la benvinguda va demanar la presència de Joan Domingo i Iker Múgica, a qui dirigia una primera felicitació de la nit per haver-se proclamat campions del Món d’Optimist per equips fa un mes i mig.
La Nit de la Vela és una vetllada en la qual els regatistes, entrenadors i famílies es reuneixen per festejar la bona feina feta pels equips regates del CNCB durant 2024. En aquesta es reconeixen el treball, esforç i èxits dels regatistes que conformen els equips de la secció esportiva, els quals estimen la vela i ho demostren setmana rere setmana. A l'acte hi van ser presents l'alcalde de Cambrils, Alfredo Clúa; el regidor d'Esports, Aleix Rom; el vicepresident de la Real Federación Española de Vela, Xavier Torres; el vicepresident de la Federació Catalana de Vela, Sergi Cadenas i la nova representant territorial de l'Esports, Estefania Serrano.
D’altra banda, Aleix Monmany, el responsable de la secció esportiva del Club Nàutic Cambrils, també va agrair la implicació dels pares i mares, suport dels quals és imprescindible. Monmany va ser l’encarregat de presentar els equips de regates. Un a un van anar sortint els seus components, els quals van rebre una dessuadora corporativa i van estar acompanyats pels seus entrenadors. També va ser el moment de fer entrega de les impressions de campions a aquells regatistes que durant 2024 van fer pòdium en els campionats catalans, espanyols i internacionals.
Tot seguit es va fer un homenatge a Joan Domingo i Iker Múgica amb la projecció d’un video recopilatori del seu pas pel Club Nàutic Cambrils des dels seus inicis amb l’Optimist, classe de la qual ja s’han acomiadat. Abans de sopar, tots els assistents van fer-se una foto de grup. A continuació es va donar inici al sopar. I per als regatistes hi va haver, a més, espectacle de màgia amb el Mag Santos. A l’hora de treure les postres, una altra sorpresa per a Joan Domingo i Iker Múgica. Va aparèixer un pastís amb dos Optimist que el coronaven i els seus companys els hi van fer entrega d’unes impressions fotogràfiques firmades per tots ells.
La nit va acabar amb dos sortejos amb diversos regals, tant per als més joves com per als pares. D’aquesta manera finalitzava una Nit de la Vela de la qual van gaudir la setantena d’assistents.