Informació general

QUEIXA CADIRA RODES (per dimarts)

Per Berta Ruiz

la situació és que l'any passat vaig realitzar moltes instàncies, per a que l'autobus que hi havia adaptat que pujava a cambrils nou  si podíem ampliar el seu recorregut. no eh tingut cap contestació, sé pel meu assistent, però a mi no em contesten res per escrit, i enguany la sorpresa ha estat que han posat un autobús sense adaptar, fa un altre recorregut que va per la platja, però no fa el recorregut que a ella li interessava. que l'any passat, tot i que no la deixava a la porta de casa, li servia, la deixava més aprop.

per anar al col·legi: l'únic servei que em donen els serveis socials és que em posen una persona mitja hora al dia. ve a les 8 del matí a casa, la porta fins al col·legi caminant. i després per a pujar, em diuen que aquest servei ja no em pertany, que només és la mitja hora. però és clar, jo estic treballant, i fins que no sortim de treballar no podem anar a recollir-la i s'ha d'esperar moltes hores. no entenc perquè han tret l'autobús.

el menjador de l'escola, l'han canviat fins a l'escola d'hoteleria. no ens havien notificat res, ni quatre dies abans de començar el col·legi. des de l'ies cambrils van a dinar a l'escola d'hoteleria però no els posen cap vehicle a cap nen. diuen que estan estudiant posar un bus, un pacte entre l'ajuntament i l'empresa de busos, però no donen cap solució. jo entro a les 3 a treballar, m'és impossible anar-la a buscar, donar-li el dinar i baixar-la de nou. i altres dies enrere, ella s'ha quedat fora, tanquen a les 2 i fins les 3.30 es queda fora. jo crec que això ho han d'arreglar abans, si fan un canvi de menjador.
no han donat cap tipus d'explicació pel canvi de menjador. a més és un col·legi que està al costat, el més lògic és que ho facin allí. ells tindran els seus motius. jo crec que haurien d'haver informat. els tiren la pilota l'un a l'altre, i no em donen cap explicació. l'únic que em van dir de l'eab, és que jo estigués tranquil·la, que en la solució que donessin que comptessin que hi havia una nena que anava en cadira de rodes. tampoc comptaven amb això? si la nena ja anava al col·legi des de l'any passat, ja hi tenen que comptar amb això.
ella continua sense anar al menjador, ni ella ni cap, perquè els altres també marxen a casa seva, perquè està bastant lluny, a més els hi passa qualsevol cosa als nens.
temporal? espero que si, però no ho sé. és un menjador que està bastant lluny i pot passar qualsevol cosa pel camí.

tot el que vaig fer l'any passat, sento que no vaig fer res. no hi ha hagut millora. hi ha moltes voreres que no tenen baixada, però ha d'anar molt per la carretera. obres: ara ho estan arreglant, a veure si millora.
problema dels fanals al mig de la vorera: segueix tot igual. no em contesten res per escrit. l'únic que em van contestar, que vaig demanar que fessin una baixada a l'entrada de cambrils. vaig fer una instància i em van contestar ràpid, de tot el que ha havia demanat. de la resta no sé res, el més lògic és que si faig una instància, que em contestin dient el que sigui, el que vulguin dir-me.
els fanals segueixen en el mateix lloc i el bus l'han tret, anem al revés. em mouré, perquè la nena té els seus drets, no demano una altra cosa.