Societat

Nàutica

Cambrils, epicentre de dues accions de promoció turística nàutica

Per Redacció

Imatge de la sortida que es va organitzar, entre Cambrils i Salou, amb un grup de periodistes de diferents països
Imatge de la sortida que es va organitzar, entre Cambrils i Salou, amb un grup de periodistes de diferents països | Cedida

Cambrils ha estat l’epicentre de dues accions de promoció turística que s’han realitzat durant aquesta setmana coordinades per Nàutic Parc Costa Daurada i Terres de l’Ebre-Estació Nàutica, per tal de posar en valor l’àmplia oferta d’oci al mar del territori. Per una banda, un grup de periodistes va navegar durant unes hores entre Cambrils i Salou en una goleta de fusta per tal de conèixer el litoral des del mar. Els periodistes, eren representants de mitjans informatius de França, Països Baixos, Gran Bretanya i Espanya. Entre ells, hi havia representants de diaris tan prestigiosos com The Sun o Daily Mail. Aquesta acció era coordinada per la Federació. Empresarial d’Hostaleria i Turisme de Tarragona (FEHT).

Per altra banda, la prestigiosa influencer catalana Ana Crank ha visitat aquests dies la Costa Daurada en una acció coordinada entre el Patronat de Turisme de la Diputació i l’Agència Catalana de Turisme. La influencer, amb més de 43.000 seguidors a Instagram, va navegar en aigües de Cambrils amb Nàutic Parc i Marina Cambrils, acompanyada de la seva família, realitzant diferents publicacions de la seva experiència.

La influencer Ana Crank va navegar en aigües de Cambrils acompanyada de la seva família