Informació general

Oci

PortAventura reobre les seves portes amb una inversió de 20 milions d'euros en novetats i nous productes per aquesta temporada

PortAventura World va reobrir les seves portes, ahir dissabte després de 200 dies tancats –va tancar el 16 d'octubre–, amb totes les mesures de prevenció i seguretat per oferir una oferta d'oci segura

Per Redacció

Espectacle inaugural de la reobertura de PortAventura, ahir al matí
Espectacle inaugural de la reobertura de PortAventura, ahir al matí | Cedida

PortAventura World va reobrir les seves portes, ahir dissabte després de 200 dies tancats –va tancar el 16 d'octubre–, amb totes les mesures de prevenció i seguretat per oferir una oferta d'oci segura. Des de la confirmació de l'obertura del parc, el ritme de reserves ha estat molt positiu, amb augments del 30%. Tot i tenir limitat l'aforament en un 30%, PortAventura World ha reincorporat ja a prop del 90% de la plantilla global, un aspecte que David García, director general de Negoci de PortAventura World, destaca de forma molt positiva. Així mateix, García puntualitza que "els nostres indicadors ens permeten ser optimistes i esperem, progressivament, acabar l'any amb els mateixos nivells de 2019".

La seguretat i prevenció són aspectes que PortAventura World ha prioritzat en tot moment davant el context actual. Prova d'això és la inversió de més de 5 milions d'euros en la implementació de totes les mesures preventives necessàries contra la COVID-19, constituint una destinació turística segura i de qualitat. Algunes mesures són el reforç del seu personal de seguretat en l'espai, l'ús obligatori de mascareta, la reducció de l'aforament, la col·locació de senyalització i elements informatius i el foment de l'pagament cashless. L'espai ha obtingut recentment el segell 'Safe Travels', atorgat pel Consell Mundial de Viatges i Turisme (WTTC) amb l'Organització Mundial de la Salut (OMS).

20 milions d'euros d'inversió en novetats

PortAventura World ha realitzat una inversió econòmica superior als 20 milions d'euros en la implementació de novetats i nous productes per aquesta temporada amb l'objectiu de continuar oferint una experiència de primer nivell als visitants. Entre totes les actuacions realitzades, destaca l'ampliació de l'Hotel Colorado Creek, que a partir de juny comptarà amb 141 noves habitacions Deluxe i piscina, entre d'altres instal·lacions; el desenvolupament d'un ambiciós projecte gastronòmic a disposició dels usuaris que s'allotgin en diversos dels seus hotels; la creació de nous espectacles, com Shrek, Big Bird o Oscar the Grouch, o el projecte 'The Beat Challenge', en col·laboració amb Laliga, amb el nou joc virtual i el primer restaurant tematitzat de Laliga al món amb el nom de Twentynine's .

La reobertura de PortAventura Park i Ferrari Land s'ha produït en paral·lel a la represa de l'activitat de l'Hotel Colorado Creek, l'Hotel PortAventura, l'Hotel Gold River i Mansió de Lucy. Així mateix, el tret de sortida de la temporada ha ofert de nou alguns dels espectacles mítics de PortAventura Park, com és el cas de Bang Bang West i Aus del Paradís, així com la clàssica animació de carrer.

A partir del 29 de maig també es podran gaudir de les exhibicions del Gran Teatre de la Xina. Per la seva banda, la reobertura del Caribe Aquatic Park i de l'Hotel Caribe estan previstes per al 23 de juny, coincidint amb la presentació de el nou personatge de Sesame Street, Big Bird, i un nou 'meet and greet' de Shrek.

A dalt, entrada dels primers visitants al parc i, a sota, treballadors del parc netejant les atraccions

 

Comenta aquest article