Concentració
Els Avis i Àvies demanen un suport més explícit als partits i entitats sobiranistes
D'altra banda, la portaveu del col·lectiu dels Avis i Àvies va esperonar a tothom a no defallir davant la "repressió salvatge" de l'estat i que no s'atura en cap moment
Els Avis i Àvies van fer, ahir, una crida als partits i entitats sobiranistes amb representació local per tal que els donin un suport més explícit i, de pas, enviïn un missatge als seus associats a què participin a les trobades quinzenals al port, al costat de les estàtues del Pla de les Serenes. Aquest va ser un dels primers missatges que es va donar a l'inici de la concentració d'ahir a la plaça de la Vila. Respecte a aquestes concentracions dels diumenges també es va comunicar que la propera, que tindrà lloc el 21 de març, es farà a les 12 h en comptes de 2/4 de 12 com s'ha fet en les dues concentracions celebrades fins ara.
D'altra banda, la portaveu del col·lectiu dels Avis i Àvies va esperonar a tothom a no defallir davant la "repressió salvatge" de l'estat i que no s'atura en cap moment. Aquesta setmana n'hem tingut un bon exemple amb les maniobres fetes a l'Eurocambra per tal d'aconseguir que es retiri la immunitat parlamentària a Carles Puigdemont, Toni Comín i Clara Ponsatí. I, també, la retirada del tercer grau als presos polítics homes, que a més es va fer coincidir les dues coses el mateix dia. El missatge d'ahir va ser clar i contundent, s'ha de seguir endavant ja que la repressió no s'atura.
Un cop fets aquests comentaris, es va iniciar la part de la concentració dedicada als cants i a la crida d'eslògans. Primer que tot es va cantar l'Estaca i tot seguit es va fer un repàs dels lemes més reivindicats i combatius que setmana a setmana criden els Avis i Àvies. L'acte es va tancar, com sempre, amb el cant dels Segadors i amb crits d'Independència.