Informació general

Administració

Es reactiven les cites prèvies d'atenció a l'OAC després de l'atac informàtic

Per Redacció

Imatge d'arxiu de la façana de l'Ajuntament
Imatge d'arxiu de la façana de l'Ajuntament | Berta Ruiz

L’Ajuntament de Cambrils segueix treballant per restablir la normalitat després d’haver patit, fa unes setmanes, un atac informàtic que va bloquejar l’accés als servidors i l’operativa municipal. En els últims dies s’han reprogramat les atencions que van quedar pendents des de desembre a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) i a partir de la setmana vinent ja serà possible demanar cita prèvia de forma telemàtica.  

L’atac informàtic ha impedit el funcionament normal dels serveis municipals i les comunicacions. Treballant a contrarellotge, el personal del departament d’Informàtica del consistori ha restablert el funcionament de les comunicacions internes i la setmana vinent els ciutadans ja podran demanar cita prèvia per ser atesos dels seus tràmits a l’Ajuntament a través de l’enllaç: https://citaprevia.gestorn.com/cambrils/

El Registre d'entrada segueix suspès de forma temporal

Mentrestant, l’accés al Registre d’entrada a l’Ajuntament segueix suspès de forma temporal. Les sol·licituds, escrits i comunicacions es poden presentar de forma alternativa a les oficines de Correus i als registres d’entrada d’altres Administracions. Les persones físiques o jurídiques que disposin de certificat electrònic poden realitzar els tràmits telemàticament fent servir la Red Sara: https://rec.redsara.es/registro/action/are/acceso.do  

Els interessats en rebre suport tècnic per realitzar tràmits amb la Red Sara poden contactar amb l’OAC 360º en horari de dilluns a divendres de 8.00 a 20.00 hores, trucant al 977 79 45 57 o bé enviant un correu electrònic a oac360@cambrils.cat  

L’Ajuntament vol agrair la comprensió de la ciutadania davant d’una situació que és excepcional i les mostres de suport de diferents administracions que s’han posat en contacte amb el consistori per oferir la seva ajuda; especialment, a la Paeria de Lleida, que va prestar suport tècnic en tasques que s’han hagut de dur a terme per recuperar la xarxa de què depenen el funcionament dels serveis municipals i les comunicacions.  

Comenta aquest article