Vandellòs i Hospitalet de l'Infant, Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant

Turisme

La campanya de promoció turística de l'Hospitalet de l'Infant i la Vall de Llors anima la gent a gaudir del «plaer de les petites coses» al municipi

Per Redacció

Imatge de la campanya de promoció turística de Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant
Imatge de la campanya de promoció turística de Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant | Cedida

"Gaudeix del plaer de les petites coses a l’Hospitalet de l’Infant i la Vall de Llors". Aquest és el missatge que la Regidoria de Turisme de l’Ajuntament de Vandellòs i l’Hospitalet de l’Infant difondrà a través d’un nou vídeo promocional i d’un material gràfic tant en mitjans de comunicació com en les xarxes socials per donar a conèixer els atractius del municipi. Aquest contingut s’ha dissenyat de manera específica, tenint en compte el context actual, derivat de la pandèmia de la Covid-19. La campanya convida la gent a tornar a gaudir de totes aquelles petites coses que no ha pogut experimentar o tenir al seu abast a causa del confinament provocat per la crisi sanitària i a viure-ho a l’Hospitalet de l’Infant i la Vall de Llors.

Per aquesta raó, el to del vídeo és emotiu i s’ha posat èmfasi en tot allò que es pot fer a l’Hospitalet de l’Infant i la Vall de Llors, una destinació familiar en què la muntanya mediterrània i les platges naturals tenen un pes molt important. La vessant gràfica de la campanya també destaca aquests aspectes, amb un text que reforça el missatge i dues imatges inspiradores que simbolitzen la unió del mar i la muntanya en un entorn natural. El vídeo de 30 segons, la imatge gràfica i les falques per la ràdio de la campanya promocional es difondran en català i en castellà.

Difusió entre el públic català i estatal

Les accions de comunicació se centraran, en una primera etapa, en els públics català i estatal; i en una segona fase, en el mercat francès i andorrà. Les regions en què la campanya mediàtica i de xarxes socials es desenvoluparà amb més força seran Catalunya, l’Aragó, el País Basc i Navarra. Arran de les restriccions de mobilitat imposades durant l’estat d’alarma, s’ha hagut de redefinir el calendari i el pla de mitjans previst per a les accions publicitàries. Així doncs, aquestes es començaran a difondre a partir d’aquest mes de juny.

"La nova campanya promocional és la punta de llança d’una ambiciosa aposta estratègica que pretén visibilitzar el suport de l’Ajuntament de Vandellòs i l’Hospitalet de l’Infant al sector turístic local, amb un clar objectiu: ajudar a reactivar el turisme i l’activitat econòmica del municipi", segons ha explicat la regidora de Turisme, María José Gómez.

Amb la mateixa finalitat, també s’habilitarà una nova secció a la pàgina web de l’Hospitalet de l’Infant i la Vall de Llors. En aquesta landing page lligada a la campanya "Gaudeix del plaer de les petites coses", s’hi podrà accedir a diverses propostes de visita, així com a informació relacionada amb les mesures per a la prevenció de la Covid-19 adoptades en equipaments, espais públics, platges i serveis per transmetre seguretat a les persones usuàries. La promoció que es farà en xarxes socials inclourà un enllaç a aquesta landing page per tal de donar la màxima confiança als turistes i visitants.

En aquest sentit, cal destacar que l’Hospitalet de l’Infant i la Vall de Llors reuneix alguns dels requisits més buscats en aquest moments de desconfinament,  ja que disposa de platges llargues i molt amples que, a més, no estan gens massificades; i també d’un entorn natural com el de la Platja del Torn, reconegut internacionalment; i d’ una extensa xarxa de camins que connecten les muntanyes, el mar i els diferents nuclis del municipi, entre d’altres recursos naturals i atractius turístics.