Vandellòs i Hospitalet de l'Infant, Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant

Gastronomia

La campanya «Menja i guanya!» de Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant tanca amb gairebé 1.900 tiquets de consumicions

Per Redacció

Acte de lliurament del premi del darrer sorteig, una escapada per a dues persones, en què apareixen  la regidora de Turisme, Elidia López, i el guanyador, Bernardo Gallardo
Acte de lliurament del premi del darrer sorteig, una escapada per a dues persones, en què apareixen la regidora de Turisme, Elidia López, i el guanyador, Bernardo Gallardo | Cedida

Gairebé 1.900 tiquets de consumicions als establiments de restauració del municipi de Vandellòs i l’Hospitalet de l’Infant són els que han participat en els tres sortejos organitzats per la Regidoria de Turisme, dins de la campanya promocional Menja i guanya! 2019. En el marc d’aquesta campanya, recordem, s’han sortejat premis entre els clients que han consumit 20 euros com a mínim a qualsevol dels bars, restaurants o establiments de menjar per emportar que hi ha a Vandellòs i l’Hospitalet de l’Infant i que han lliurat els tiquets a l’Oficina de Turisme o al mateix establiment on han fet la despesa. En concret, s’ha sortejat un smartwatch, entre els 557 tiquets reunits el mes de febrer; una tablet, entre els 618 tiquets aplegats el mes de març; i una escapada per a dues persones, entre els 775 tiquets recollits el mes d’abril.

Com l’any passat, gràcies a la col·laboració de l’Associació de Restauració i Hoteleria de l’Hospitalet de l’Infant i la Vall de Llors (ARH), també es va sortejar cada mes un val de 30 euros, per utilitzar en qualsevol establiment membre d’aquesta entitat fins al 30 de juny. Els sortejos de cada mes es van realitzar a Ràdio l’Hospitalet de l’Infant durant la primera setmana del mes següent a la promoció.

Davant aquesta xifra de participació, un 19% superior a la de l’edició anterior, aproximadament, la regidora de Turisme, Elidia López, ha fet un balanç positiu de la campanya Menja i guanya!, que va tornar a posar en marxa enguany per promoure el consum als establiments de restauració del municipi. Amb aquesta iniciativa, l’Ajuntament pretén augmentar l’activitat econòmica durant la temporada baixa, premiar els clients que consumeixen als bars i restaurants del municipi i, en definitiva, atreure els ciutadans i visitants als establiments de restauració locals.