Vandellòs i Hospitalet de l'Infant, Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant

Promoció

Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant, present a la fira Petitàlia de Lleida i al saló del turisme B-Travel de Barcelona

Per Redacció

Imatge de l'acció turística promocional de Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant
Imatge de l'acció turística promocional de Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant | Cedida

Per tercer any consecutiu, Vandellòs i l’Hospitalet de l’Infant ha donat a conèixer els seus atractius turístics a la fira Petitàlia (La gran fira familiar), que enguany s’ha celebrat conjuntament amb el Saló de l’Esport i del Turisme Actiu i de Muntanya (STM) els dies 23 i 24 de març al Pavelló 4 de Fira de Lleida. Amb la participació en aquesta fira, la Regidoria de Turisme ha volgut promocionar el municipi com a destinació familiar i captar aquest tipus de públic, les famílies, que busca tranquil·litat, bons serveis i activitats per gaudir amb els infants.

Precisament, el que més interès va despertar a la fira van ser “les platges del municipi, de poca fondària, tranquil·les, d’aigües transparents i poc massificades»; i les activitats per a fer en família, com ara les rutes de caiacs i les visites guiades”, segons ha explicat la regidora de Turisme, Elidia López, que va ser-hi present. La regidora ha fet una valoració positiva d’aquesta acció promocional que s’ha dut a terme a Lleida, una demarcació propera i ben comunicada amb Vandellòs i l’Hospitalet de l’Infant. “En vista del volum de gent que aplega aquest certamen i que s’interessa per la nostra destinació, vam decidir repetir enguany l’experiència i tornar a prendre-hi part un altre cop amb un estand propi. Hem tornat novament satisfets d’haver assistit a aquest esdeveniment, que segons ha informat la Fira de Lleida, ha reunit 14.000 visitants”.

D’altra banda, el municipi de Vandellòs i l’Hospitalet de l’Infant també ha estat present aquest cap de setmana, del 22 al 24 de març, en el Saló de turisme B-Travel, que diumenge passat va tancar l’edició amb 30.000 visitants, tal com ha explicat Fira de Barcelona. En aquest saló, celebrat al Recinte Montjuïc de Barcelona, el municipi va promocionar-se conjuntament amb altres poblacions de la Costa Daurada i de les Terres de l’Ebre que enguany també han renovat el Conveni Corner amb la Diputació de Tarragona.

La regidora de Turisme ha destacat la importància que té per al municipi prendre part en B-Travel, “perquè representa una porta obert a un mercat potencial molt interessant, com és el mercat de Barcelona i la seva àrea metropolitana, pròxim a Vandellòs i l’Hospitalet de l’Infant i molt ben comunicat amb el municipi, especialment per carretera».