Cultura

L’Arxiu Municipal publica una exposició virtual dedicada als 60 anys de la fira moderna

Per Redacció

Imatge que forma part de l'exposició virtual sobre els 60 anys de la fira moderna de Cambrils

L’Arxiu Municipal de Cambrils (AMCAM) participa, aquest any, en la celebració del Dia Internacional dels Arxius, que es commemora el 9 de juny, amb una exposició virtual dedicada als 60 anys de la fira moderna de Cambrils. Aquesta exposició, estrenada en el marc de la passada fira, recull una seixantena de fotografies històriques relacionades amb el pregó i l’elecció de pubilles, la inauguració de la fira, els actes paral·lels com ara l’homenatge a la vellesa, les trobades de tractoristes i els balls, entre altres.  

Totes les fotografies es conserven a l’Arxiu Municipal de Cambrils i han estat seleccionades del fons fotogràfic local, de les cessions de particulars i del fons fotogràfic Ortoneda Vernet. Es poden observar els petits detalls i a recordar aquells moments importants de la fira mitjançant l’enllaç: http://www.cambrils.cat/arxiu/recerca-i-difusio/difusio-del-patrimoni-cultural/exposicions/60-anys-de-fira

Amb la publicació d’aquesta exposició virtual, l’AMCAM continua divulgant per diferents canals elements del patrimoni documental, sempre seleccionats i situats en el seu context, per tal d’ajudar a comprendre millor la història i la realitat de Cambrils.

Comenta aquest article