Ajustada victòria del Cambrils Unió al camp del Gandesa que el situa en quart lloc
![]() |
Imatge d'arxiu d'un partit disputat pel Cambrils Unió aquest passat mes de desembre |
Segona Catalana, grup 6
Gandesa 1 - Cambrils Unió 2
Important victòria del Cambrils Unió al camp del sisè classificat, el Gandesa, un equip molt competitiu i combatiu i amb un públic molt pressionant. En el minut 20 de joc, els locals es van avançar en el marcador 1 a 0, però el Cambrils Unió va aconseguir l'empat pocs minuts després, en el minut 32, gràcies a un gol de Dani Saez. Amb l'empat a un gol es va arribar al descans, després que ambdós equips protagonitzessin una primera part molt igualada i disputada. Ja en la represa, el Cambrils Unió va sortir molt concentrat i endollat i cap al minut 15 va arribar el segon gol de l'equip, novament a càrrec de Dani Saez que va signar el seu doblet particular. Tots dos equips van disposar de diferents ocasions de gol per haver ampliat més el marcador, però ja no es va moure el resultat d'1 a 2. Així doncs, tres punts més per al Cambrils Unió que ocupa el quart lloc del grup 6 de la Segona Catalana amb 32 punts, per darrere del líder el Tortosa amb 40 punts, l'Amposta que suma 39 punts i el Valls que és tercer amb 34 punts.
El proper cap de setmana, el Cambrils Unió rebrà la visita del Segur de Calafell, equip que està situat en el lloc 14 de la classificació. L'hora prevista del partit és a les 18 hores del dissabte 14 de gener, tot i que des del club estan fent gestions per avançar l'horari o canviar el partit a diumenge.
L'Amposta impugna el partit contra el Cambrils Unió
El CF Amposta ha impugnat el partit que va disputar el passat 17 de desembre contra el Cambrils Unió i que va acabar amb victòria cambrilenca per 1 a 0. Recordem que amb aquella derrota, els ampostins perdien la seva imbatibilitat contra els cambrilencs. La reclamació de l'equip ebrenc es basa en una possible incorrecció en els canvis realitzats pel Cambrils Unió. Segons l'Amposta, el Cambrils Unió hauria realitzat quatre interrupcions del joc per fer canvis de jugadors, quan el reglament contempla un màxim de tres interrupcions. Ara, el Cambrils Unió podrà presentar al·legacions i, posteriorment, el Comitè de Competició de la Federació Catalana de Futbol resoldrà aquest assumpte. En cas que la sentència sigui favorable a l'Amposta, aquest equip sumarà els tres punts en detriment de l'equip cambrilenc.