L'embarcació Irene de Jordi Coderch del CN Cambrils guanya la primera prova del Concurs de Pesca Interclubs
![]() |
Guanyadors de la prova disputada a Cambrils aquest passat diumenge |
Un total de 24 embarcacions van participar, aquest passat diumenge, en la primera mànega del 6è Interclubs Costa Daurada, 4t Challenge Pesca a Bordo, Concurs curricà de costa. En aquesta ocasió, lembarcació Irene de Jordi Coderch del Club Nàutic Cambrils va ser la guanyadora daquesta primera cita d'entre una vuitantena de pescadors. Aquesta primera competició va estar marcada pel fort vent.
La primera mànega del 6è Interclubs Costa Daurada arrencava a les nou del matí i s'allargava fins a les dues del migdia amb l'arribada de totes les embarcacions i el pesatge de les peces. La primera posició va ser per lembarcació Irene de Jordi Coderch, del Club Nàutic Cambrils, que a més també senduia el premi a la peça més gran, per una barracuda de 1,9 quilos. La segona posició va ser per a lembarcació del Reial Club Nàutic de Tarragona, Jamty de Juan Antonio Ortuño. La tercera, per Delphin II, dÁngel González, de Salou.
A continuació, tots els participants, a més dels acompanyants, van dirigir-se al restaurant del Club, on es va fer lentrega de premis, a càrrec de Ramon Vallverdú, vicepresident del Club Nàutic Cambrils; Fernando Cendra, delegat de pesca del Club Nàutic Cambrils; Antonio Vallverdú, delegat de pesca del Club Nàutic Salou i Juan Antonio Ortuño, delegat de pesca del Reial Club Nàutic de Tarragona. La festa va acabar amb un bon dinar. El 6è Interclubs Costa Daurada continuarà el 24 de setembre a Tarragona i acabarà el 8 doctubre a Salou.
![]() |
Imatge d'algunes embarcacions participants a la competició de pesca |