La Biblioteca Municipal clou les activitats d'estiu amb una sessió especial de l'Hora del conte
![]() |
L'escriptora Judit Robert va presentar el seu llibre La meva àvia és una princesa, ahir al migdia a la Biblioteca |
Lescriptora Judit Robert va ser l'encarregada, ahir, de cloure lHora del conte Juguem i llegim que durant els mesos de juliol i agost sha realitzat tots els dimecres al migdia a la Biblioteca. Lautora, una apassionada de la lectura i les arts plàstiques, que treballa a la secció infantil de la Biblioteca Joan Miró de Mont-roig, va presentar el seu llibre La meva àvia és una princesa. El conte, publicat per Onada Edicions, vol ser un homenatge a les persones grans a la vegada que transmet valors com lamistat o la cultura de la pau.
Aquesta activitat també va servir per fer lacte de cloenda de les activitats destiu a la Biblioteca i aquest es va fer el sorteig duna bossa entre els participants dels Lots sorpresa i dues entrades al Museu de la Xocolata entre els participants del cicle embaDAHlits, que commemora el naixement de Roah Dahl. La regidora densenyament, Montse Masdeu, va ser lencarregada de lliurar els premis.
Un estiu farcit dactivitats
A banda del Juguem i llegim, la Biblioteca Municipal ha realitzat altres activitats adreçades al foment de la lectura. Fins ahir mateix, la planta baixa de la Biblioteca va ser lescenari dun mural de "Charlie i la fàbrica de xocolata" preparat per Melinda Kubik per promocionar la lectura de les obres de lescriptor Roald Dahl. També shan fet préstecs de Lots sorpresa, documents variats novel·les, llibres infantils, DVD, etc. tots en una bossa. Els usuaris amb carnet de la Biblioteca i majors de 16 anys podien emportar-se en préstec un Lot sorpresa i tenir-lo durant un mes. Les bosses estan patrocinades pel Departament de Festes de l'Ajuntament de Cambrils.
Horari destiu a la Biblioteca
Lhorari destiu sallargarà fins al 10 de setembre. Fins aquest dia l'horari serà de dilluns a divendres de les 9:30 a les 15 hores amb propostes especials perquè tota la família pugui gaudir de lestiu.
![]() |
La regidora d'Ensenyament, Montserrat Masdeu, va entregar el premi a la guanyadora del sorteig dels Lots sorpresa |