Esports

El Cambrils Unió es posa en marxa amb una plantilla força renovada

Per Lluís Rovira i Barenys

L'entrenador del Cambrils Unió, Gabri Amores, donant instruccions als jugadors en l'entrenament del passat divendres a la tarda

El Cambrils Unió ja s'ha posat en marxa per afrontar la temporada 2016-2017 a la Segona Catalana. Aquest passat dijous els jugadors iniciaven el primer entrenament de la temporada sota les ordres de l'entrenador, Gabri Amores, que afronta la seva segona temporada al capdavant de l'equip. El Cambrils Unió, en el que serà la seva estrena a la Segona Catalana, ha sofert una important renovació a les seves files. De la plantilla de la temporada anterior continuen onze jugadors als que s'hi han incorporat, de moment, tretze fitxatges. Continuen a l'equip Álex Díaz, Fran Martín, Rubén García, Josu Rigal, Agus, Javi Pérez, Edu Sosa, Fran Reche, Rubén Sánchez i Franki. Del juvenil pugen al primer equip dos jugadors, Gerard batista i Joel Sarmiento.
Les noves incorporacions són Pablo de Haro, Daniel Trujillo i Dani Sáez, procedents del Ràcing de Bonavista; Adrián Puerto i Rubén Ferraté, provinents del Torreforta; Adrián Soriano i Hugo Pérez, procedents de l'Ampolla; Jorge Mora, Èrik González i Carlos Torres, procedents del FC Cambrils, i Samuel García, que prové del Camarles.
Tot i aquest ball de jugadors la plantilla 2016-2017 no està tancada i en aquest mes d'agost es podria incorporar algun nou jugador. Aquesta propera temporada el Cambrils Unió disputarà els seus partits a casa els dissabtes a partir de 3/4 de 6 de la tarda.

Gabri Amores, entrenador del Cambrils Unió: "Fins d'aquí dos mesos no es començarà a veure el nivell de l'equip"

Gabri, l'entrenador del Cambrils Unió, va manifestar a revistacambrils.cat que l'equip s'ha configurat per a poder competir en aquest grup de la Segona Catalana que aquesta propera temporada serà especialment dur i amb uns cinc o sis equips que s'han reforçat amb la intenció de pujar de categoria. Segons Gabri, "hem de veure el nivell i per la nostra part hem de cohesionar aquest grup de jugadors. Fins d'aquí dos o tres mesos no es podrà veure el nivell de l'equip".

Comenta aquest article