Societat

Alumnes de quart d'ESO de l'institut La Mar de la Frau presenten el musical "Annie"

Per Berta Ruiz

Un moment de l'espectacle musical Annie, ahir a la tarda al Casal Municipal de la Gent Gran

Un grup d'alumnes de quart d'ESO de l'institut La Mar de la Frau va presentar, ahir a la tarda al Casal Municipal de la Gent Gran, el musical "Annie" –una adaptació del text de Jaume Grant–. Aquesta obra narra la història d'Annie, una nena orfe, que viu a l'orfenat del Sagrat Cor, juntament amb les seves companyes. Allí la vida no és fàcil, sobretot perquè la senyoreta Llúcia no les deixa descansar ni un moment. L’Annie les anima perquè manté l’esperança que un dia els seus pares vindran a buscar-la, ja que té una medalla i una carta que ho prova. Un dia, la secretària de l’home més ric de la ciutat ve per emportar-se una criatura pel dia de Nadal i escull l’Annie. Un cop a la mansió, l’Annie coneixerà el senyor Oliver Toscano, que l’ajudarà a trobar els seus pares veritables.

Al llarg d'aquest curs, dins de l'optativa de quart d'ESO de música, la professora de català Estefania Rius i la professora de música Montse Esquerda han muntat i dirigit aquest espectacle de música i teatre amb els alumnes del centre que fan l'itinerari artístic. Al musical actuen els alumnes Laia Audí, Andrea Cardenoso, Laura Carmona, Lucía Fernández, Miriam Hidalgo, Daniel Ortiz i Cristian Toscano. La coreografia va anar a càrrec de Montse Cros, el màrqueting i comunicació de Cèlia Llurba, l'escenografia a càrrec de Francesca Cristina, Adela López com a ajudant d'escenografia i Montse Gil que fa ajudar en l'atrezzo. Pel que fa al maquillatge es va comptar amb les alumnes de segon de caracterització de l'institut Cal·lípolis Aitana Sánchez i Elisabet Llaberia, amb la tutora Bea Zamora. També es va comptar amb el suport i col·laboració de la resta de professorat del centre cambrilenc, així com als pares dels alumnes.

Durant aquesta setmana, dimarts i dimecres, es va representar l'espectacle per als alumnes de primer, segon i tercer d'ESO de l'institut La Mar de la Frau, mentre que ahir a la tarda es va fer obert al públic, per a pares, mares i familiars.

Comenta aquest article