Victòria del CFS Laguna que se situa segon i empat del CFS Mediterrani a domicili
![]() |
El CFS Laguna va vèncer a l'Alforja per 2 a 0 en el partit disputat el passat diumenge al matí |
Futbol sala
CFS Laguna 2 - Alforja B 0
Important victòria del primer equip davant d'un rival que no ho va posar gens fàcil. Els dos equips van sortir amb poca intensitat, esperant els errors del rival i buscant el contraatac. No obstant, les serioses defenses d'ambdós equips impedien les ocasions. En el minut 7 de partit, Isma controlava una passada llarga i definia magistralment posant l'1-0. A partir d'aquí, el gol va calmar l'ansietat del equip local. Els jugadors de l'equip cambrilenc van controlar perfectament el partit i van esperar les seves oportunitats al contraatac. Tot i això, la falta de definició de cara a porteria els va impedir marcar més gols.
En la segona part, el partit va seguir el mateix guió: amb més ocasions per al Laguna, però el porter rival salvava totes les pilotes. Posteriorment, en alguns minuts de desconcert, l'Alforja va tenir alguna ocasió per marcar. De fet, l'Alforja va estar molt a prop de l'empat que va agafar l'esquena de la defensa local i quan només els calia empènyer la pilota, Isma va salvar el gol en contra de forma providencial. Poc després, una bona sortida de pressió del Laguna va ser culminada per Anchuela i va posar la tranquil·litat en el marcador. Amb aquesta victòria, l'equip se situa segon empatat amb l'Inter La Pineda i el Botarell i a quatre punts del líder, el Torredembarra, que va empatar a la complicada pista de l'Ebre Tortosa.
Móra d'Ebre 4 - CFS Mediterrani 4
El Mediterrani va aconseguir un punt a la pista del Móra d'Ebre després d'empatar 4 a 4, en un partit on el conjunt cambrilenc va haver de remuntar un 3 a 0 en contra a la segona part, mostrant dues cares molt diferents.
La primera part va ser poc vistosa, on el conjunt local es va mostrar més efectiu davant d'un Mediterrani que no va inquietar la porteria del Móra d'Ebre. En el minut 7 de partit, una errada de la defensa del Mediterrani va ser aprofitada pel Móra d'Ebre per avançar-se en el marcador. Poc després, una indecisió del porter del Mediterrani va suposar el 2 a 0. Amb el resultat a favor, l'equip local es va dedicar a gestionar el marcador. L'equip cambrilenc va disposar de tres ocasions per escurçar diferències, però va ser el Móra el que, a falta d'un minut pel descans, va fer el tercer gol al transformar un doble penal molt discutit pels cambrilencs.
En la segona part, la imatge del Mediterrani va canviar completament. L'equip es va mostrar més encertat i molt més decisiu, disposat a fer el possible per remuntar el partit. Ben aviat, Javi Medina va fer el 3 a 1 aprofitant una assistència de Dani. Uns minuts després, Héctor va fer el 3 a 2, amb un xut de 10 metres que va sorprendre el porter local. El Mediterrani va posar setge a la porteria local, però la manca de punteria va impedir l'empat. Per contra, el Móra d'Ebre va aprofitar una de les poques ocasions que va tenir per marcar el 4 a 2, falta de cinc minuts del final. A partir d'aquí, el Mediterrani se la va jugar amb el porter-jugador. La tàctica els va sortir bé i, a falta de tres minuts, el Móra es va marcar en pròpia porteria. A falta d'un minut pel final, Sergio va culminar la remuntada marcant el definitiu 4 a 4.
Futbol base CFS Laguna
Sènior femení
El Morell 1 - CFS Laguna 2
Juvenil
CFS Laguna 9 - Vandellòs 5
Cadet
CFS Laguna 3 - Miami 8
Copa Tarragona benjamí
Vandellòs 6 - CFS Laguna 8
Infantil A
Nàstic 2 - CFS Laguna 2
Aleví
CFS Laguna 4 - Altafulla 3
Salou 6 - CFS Laguna 4