LAjuntament millora els accessos i la zona enjardinada del pàrquing del parc del Pescador
![]() |
Operaris treballant en un dels parterres situats al costat del pàrquing del parc del Pescador |
LAjuntament de Cambrils està millorant, aquests dies, l'aparcament del parc del Pescador. Concretament els treballs consisteixen en la millora de la pavimentació, els accessos per a persones amb mobilitat reduïda i el parterre enjardinat. Es va detectar que un dels laterals de laparcament del parc del Pescador tenia un parterre amb una plantació de plataners que shavia malmès amb el pas dels anys. De la mateixa manera, el sistema de reg existent també havia patit deterioraments. A més, a lalçada de la passera de la riera dAlforja, fins ara no hi havia guals de vianants, mentre que el que està ubicat a lextrem sud de laparcament també es trobava en mal estat. A això cal sumar-hi que uns trams de la calçada també estaven enfonsats.
Així doncs, sha pavimentat la zona de darrere de lestació de bombeig i la sortida de la passera amb peces de llamborda regular de formigó. Shan reparat els guals de vianants existents que presentaven parts trencades i shan construït dos nous guals de vianants: un a la sortida de la passera de la riera dAlforja i un altre una mica més al nord. Per últim, també sha ampliat lescocell del xop situat davant la porta del parc del Pescador, sha trasplantat un plataner, sha refet la instal·lació del reg i shan reposat les baixes de lantanes al llarg de tot el parterre enjardinat annex al pàrquing.
El regidor Serveis, Medi Ambient i Obra Pública, Antonio Laguna ha assegurat que "lactuació té per objectiu millorar laccés per aquelles persones que tenen mobilitat reduïda. Alhora, aquestes obres ens permetran millorar els laterals daquest parc que shavien malmès darrerament". Des de la regidoria de Serveis, Medi Ambient i Obra Pública de lAjuntament shan programat altres millores seguint aquesta línia que està previst que sexecutin en les properes setmanes.
![]() |
Un dels treballadors arreglant les llambordes |