Informació general

FITUR 2016 tanca les seves portes després de rebre més de 230.000 visitants

Per Redacció

D'esquerra a dreta: la regidora de Projecció de Ciutat de Reus, Montserrat Caelles; el regidor de Turisme de Salou, Benet Presas; la regidora de Turisme de Cambrils, Mercè Dalmau i el regidor de Turisme de Vila-seca/La Pineda, Pere Segura

Cambrils, Reus, Salou i Vila-seca han sumat esforços, un any més, juntament amb PortAventura, en un espai de 150 metres dins de l'estand de Catalunya, en el marc de la 36a fira FITUR que s'ha celebrat aquests dies a Madrid. Es tracta d'una de les cites més importants del calendari professional per a les destinacions turístiques i per als empresaris. FITUR 2016 ha tancat les seves portes després de rebre més de 230.000 visitants –un 6% més que l'any 2015–, 125.000 professionals del sector; 9.605 empreses de 165 països i 178 nous expositors.

FITUR va obrir portes el passat dimecres i es va allargar fins ahir diumenge, combinant el públic professional durant els tres primers dies de la fira, i el públic final que va omplir els deu pavellons del recinte firal durant tot el cap de setmana. Empresaris d'allotjament, agències de viatges, tour operadors, mitjans de comunicació o companyies de serveis turístics van ser els principals usuaris de l'espai els primers dies de fira, mentre que a partir de divendres, l'espai va canviar totalment per atendre als milers de visitants, principalment famílies, que buscaven informació per a les seves vacances.

Durant el cap de setmana, les activitats per als més petits, els sortejos i les gimcanes, com la que va organitzar el Foro de viatgers MiNube per tota la fira, es van combinar amb l'atenció personalitzada al mostrador de l'estand al públic final. Concretament a l'estand de l'Aliança i PortAventura es va dur a terme el "Joc de Tirar el Dau" acció que va consistir en oferir informació dels municipis i saber el nivell de coneixement dels visitants sobre l'oferta del territori amb l'ajuda d'un dau gegant. Per altra banda, un dels atractius més destacats de l'estand va ser la tematització Ferrari Land d'una de les àrees de l'estand amb la projecció d'un vídeo promocional en un videowall.

Comenta aquest article