Esports

El Club Nàutic Cambrils forma als seus joves regatistes en el projecte de navegants J80

Per Redacció

Imatge de la sortida que es va organitzar aquest passat diumenge

El projecte esportiu del Club Nàutic Cambrils engegava, aquest passat diumenge, una nova singladura. Es tracta del projecte de navegants de J80, adreçat a la formació de joves regatistes (en edat juvenil). En tripulacions de cinc, els joves regatistes s’inicien amb aquest vaixell monotipus de la classe internacional. L’expert regatista preolímpic Àlex Muscat, que col·labora habitualment amb el Club, condueix les sessions. 

El Club Nàutic Cambrils inicia aquesta nova singladura amb el propòsit de formar als seus regatistes juvenils en aquesta classe. En una primera fase es va informar als equips de regates i actualment més de 20 nois i noies dels equips de regates del Club s’hi han apuntat. Dividits en tripulacions, cada diumenge des d’aquest passat cap de setmana i fins al març, realitzaran sessions preparatòries i d’entrenament a càrrec d’Àlex Muscat. Un cop finalitzat el programa de formació, se seleccionaran aquells regatistes que estiguin preparats per competir en aquesta classe, compaginant aquesta amb la seva classe habitual.

El J80, una embarcació dissenyada per la drassana nord americana J Boats, és el model més popular reconegut per la ISAF (International Sailing Federation) com un dels vaixells monotipus amb la categoria de classe internacional.

Sessió teòrica amb els joves regatistes del CN Cambrils

Comenta aquest article