Informació general

El director general de Comerç de la Generalitat va visitar les noves zones de vianants del Port de Cambrils

Per Berta Ruiz



Jordi Sancho, Robert Benaiges, Francesc Povedano, Oliver Klein, Teresa Pallarès i Miquel Àngel Garcia durant la visita
El director general de Comerç de la Generalitat de Catalunya –Francesc Povedano– i la directora dels Serveis Territorials de Comerç, Consum i Turisme –Teresa Pallarès– van visitar el passat divendres, 21 de juliol, les noves zones de vianants de l'àrea comercial del Port de Cambrils.

Durant la visita, el director general de Comerç va estar acompanyat per l'alcalde de Cambrils –Robert Benaiges– i el regidor de Promoció de Ciutat –Oliver Klein–, i Jordi Sancho en representació de la Unió de Botiguers de Cambrils i Miquel Àngel Garcia en representació de la Cambra de Comerç de Reus.

El motiu de la visita del director general de Comerç era interessar-se per l'estat del comerç a Cambrils i veure la finalització de les obres. Francesc Povedano va valorar molt positivament les obres d'ampliació de les zones de preferència de vianants que s'han realitzat als principals carrers del Port. També en va destacar la coherència de les actuacions fetes, és a dir, l'enllaç de les noves zones amb les primeres zones de Consolat de Mar que es van adequar, i els detalls del nou mobiliari urbà, especialment la col·locació de flors als fanals i la instal·lació dels darrers bancs i papereres.

Francesc Povedano també va confirmar la intenció del Departament de col·laborar amb les despeses de finalització d'aquest projecte, en total se'n faran càrrec del 20% del total de l'obra.

D'altra banda, també es va fer la reunió de la comissió de seguiment del Pla de Dinamització Comercial de Cambrils, –de la qual en formen part la Generalitat de Catalunya, la Direcció General de Comerç, la Cambra de Comerç de Reus, l'Ajuntament de Cambrils i la Unió de Botiguers–. En aquesta trobada es van aprovar les actuacions d'aquest any i també el pressupost de què es disposa. Pel que fa als números totals, la Direcció General de Comerç aporta 30.000 euros, l'Ajuntament de Cambrils n'aporta 40.000 euros més i la Unió de Botiguers, 62.000 euros.

Segons va explicar el regidor de Promoció de Ciutat –Oliver Klein– a Revista Cambrils Diari Digital, "enguany s'ha volgut donar molta importància a l'any del comerç, fent que cada mes hi hagi una activitat, des de la campanya de Nadal, fins al Dia del Pare, el Dia de la Mare, la Fira de Cambrils, el Cambrils Port de Moda, la Fira Fora Stocks, etcètera. Properament també es farà la campanya de tornada al col·legi i una setmana de formació als botiguers".
El regidor de Promoció de Ciutat també va destacar les prioritats principals del Pla de Dinamització Comercial de Cambrils: en primer lloc, augmentar el nombre d'associats i els seus avantatges; seguir amb l'estratègia de creixement perquè la gent compri aquí a Cambrils i no hagi de sortir fora, i invertir en comunicació i publicitat, en donar a conèixer aquesta marca ‘Cambrils Obert’".

Durant la trobada també es va fer la presentació de la nova guia de compres "Cambrils Obert 2006" que es distribuirà per tots els comerços adherits.

Comenta aquest article