Comaigua posa en marxa una aplicació mòbil per fer gestions en línia
![]() |
El gerent de Comaigua, Jordi Azorin i el president de Comaigua Cambrils, Eduard Pellicer, van presentar l'aplicació ahir al matí |
Comaigua ha posat en marxa la seva Oficina Virtual a través d'una aplicació gratuïta. L'App, a disposició dels usuaris, permet realitzar gestions en línia des de qualsevol dispositiu mòbil o tablet amb sistema Android o IOS: consultes, pagaments, conèixer els telèfons dinterès de Comaigua o accedir a les preguntes més freqüents, de manera ràpida i còmoda. Els clients que siguin usuaris registrats a lOficina Virtual de Comaigua podran visualitzar les seves factures i levolució dels seus consums, gestionar els seus contractes, conèixer lestat dels seus tràmits i sol·licitar lalta de la factura sense paper.
Ahir al matí, a la seu de Comaigua, tenia lloc la roda de premsa de presentació de la nova App, a càrrec del president de Comaigua Cambrils Eduard Pellicer i el director gerent de Comaigua, Jordi Azorin. Tal com van destacar en la presentació, l'empresa fa una aposta cap a les noves tecnologies amb l'objectiu de millorar l'eficiència del servei i facilitar qualsevol tràmit. Per Pellicer, "apropar la gestió al ciutadà és lobjectiu daquesta mesura que va en paral·lel amb daltres que es realitzen des de lAjuntament com ara el portal de la transparència". Pellicer va afegir que "es tracta duna App molt dinàmica i fàcil amb la que també pretenem reduir el paper". Per la seva banda, Azorín va recomana a la ciutadania "que es doni dalta del servei així com de la factura electrònica, per tal de ser cada vegada més respectuosos amb el Medi Ambient".
El director gerent de Comaigua també va comentar que des de l'empresa ja s'està treballant en la substitució progressiva dels comptadors de l'aigua per tal d'implantar la telemesura, que és un sistema per mesurar el consum a temps real.
Consultar factures, contractes, serveis, tràmits
Es pot accedir a laplicació havent-se registrat prèviament o sense haver-ho fet. Sense estar registrat, les accions que podrà fer l'usuari són: fer un pagament, omplir el formulari de contacte, consultar telèfons dinterès, configurar lidioma, accedir a lapartat de preguntes freqüents, condicions legals o accessibilitat. Si lusuari està registrat, té un ventall daccions a executar molt més ampli. Es poden consultar contractes, factures, tràmits i actuacions. També es poden modificar dades com les de domiciliació o correspondència, o actualitzar les dades del titular i de lusuari. Altres accions que es poden fer és consultar la factura en línia, facilitar la lectura del comptador, o consultar les gràfiques de consum. L'aplicació es pot descarregar a través de l'App Store o Google Play buscant "Comaigua".