Informació general

Comaigua posa en marxa una aplicació mòbil per fer gestions en línia

Per Berta Ruiz

El gerent de Comaigua, Jordi Azorin i el president de Comaigua Cambrils, Eduard Pellicer, van presentar l'aplicació ahir al matí

Comaigua ha posat en marxa la seva Oficina Virtual a través d'una aplicació gratuïta. L'App, a disposició dels usuaris, permet realitzar gestions en línia des de qualsevol dispositiu mòbil o tablet amb sistema Android o IOS: consultes, pagaments, conèixer els telèfons d’interès de Comaigua o accedir a les preguntes més freqüents, de manera ràpida i còmoda. Els clients que siguin usuaris registrats a l’Oficina Virtual de Comaigua podran visualitzar les seves factures i l’evolució dels seus consums, gestionar els seus contractes, conèixer l’estat dels seus tràmits i sol·licitar l’alta de la factura sense paper.

Ahir al matí, a la seu de Comaigua, tenia lloc la roda de premsa de presentació de la nova App, a càrrec del president de Comaigua Cambrils –Eduard Pellicer– i el director gerent de Comaigua, Jordi Azorin. Tal com van destacar en la presentació, l'empresa fa una aposta cap a les noves tecnologies amb l'objectiu de millorar l'eficiència del servei i facilitar qualsevol tràmit. Per Pellicer, "apropar la gestió al ciutadà és l’objectiu d’aquesta mesura que va en paral·lel amb d’altres que es realitzen des de l’Ajuntament com ara el portal de la transparència". Pellicer va afegir que "es tracta d’una App molt dinàmica i fàcil amb la que també pretenem reduir el paper". Per la seva banda, Azorín va recomana a la ciutadania "que es doni d’alta del servei així com de la factura electrònica, per tal de ser cada vegada més respectuosos amb el Medi Ambient".
El director gerent de Comaigua també va comentar que des de l'empresa ja s'està treballant en la substitució progressiva dels comptadors de l'aigua per tal d'implantar la telemesura, que és un sistema per mesurar el consum a temps real.

Consultar factures, contractes, serveis, tràmits

Es pot accedir a l’aplicació havent-se registrat prèviament o sense haver-ho fet. Sense estar registrat, les accions que podrà fer l'usuari són: fer un pagament, omplir el formulari de contacte, consultar telèfons d’interès, configurar l’idioma, accedir a l’apartat de preguntes freqüents, condicions legals o accessibilitat. Si l’usuari està registrat, té un ventall d’accions a executar molt més ampli. Es poden consultar contractes, factures, tràmits i actuacions. També es poden modificar dades com les de domiciliació o correspondència, o actualitzar les dades del titular i de l’usuari. Altres accions que es poden fer és consultar la factura en línia, facilitar la lectura del comptador, o consultar les gràfiques de consum. L'aplicació es pot descarregar a través de l'App Store o Google Play buscant "Comaigua".

Comenta aquest article