La campanya #SmileCambrils s'acaba amb gairebé mig milió de seguidors
![]() |
La campanya era una proposta de dinamització turística a les xarxes socials |
Clou la campanya #SmileCambrils amb un èxit traduït en gairebé mig milió de persones que l'han seguida. Es tracta d'una promoció a través de les xarxes socials que tenia per objectiu aconseguir la màxima difusió de la marca "Cambrils" a través de Facebook i Instagram.
Els participants a la campanya s'havien de fer una fotografia en un marc de cartró rígid amb la marca Cambrils i pujar-la, després, a Facebook o Instagram. Cada setmana, la foto que obtenia més "M'agrada" aconseguia dues entrades a Port Aventura de premi.
Pel que fa al balanç final, la campanya ha arribat a 487.000 persones i ha tingut 826.000 impressions total. Per altra banda, shan pujat a les xarxes un total de 250 fotografies. La campanya ha permès que, de mitjana, cada dia sassolissin, a Facebook, unes 7.000 impressions -les impressions són el nombre de vegades que es mostra una publicació a la pàgina d'inici de Facebook-.