Informació general

Port Aventura anuncia la construcció de tres camps de golf i un centre de convencions

Per Lluís Rovira i Barenys



Mercedes de Pablo, en el moment de la presentació virtual de la propera atracció de Port Aventura
Port Aventura té previst la imminent construcció de tres camps de golf, dos de 18 forats i un de 9 forats, amb l'objectiu, segons van dir els responsables del parc en la presentació que es va fer el passat dimecres 28 de juny, de convertir Port Aventura en el millor destí de vacances del Mediterrani. Un dels camps de 18 forats, el Golf Sud, estarà ubicat en un terreny muntanyós i s'hi construirà, a més, una casa club amb tots els serveis necessaris per practicar aquest esport. L'altra camp de 18 forats, el Golf Nord, s'ubicarà en una zona plana al costat de l'espai protegit de la Sèquia Major. Al costat d'aquesta zona humida es farà una llacuna artificial amb l'objectiu que es reprodueixi la fauna existent a la zona. Aquest camp també tindrà una casa club. D'altra banda, el camp de 9 forats complementarà l'oferta esportiva dels altres dos camps.

Per a completar la demanda del turisme de negocis, Port Aventura té previst la construcció d'un centre de convencions de sis mil metres quadrats i amb capacitat per a 4.000 persones. Aquest nou espai estarà ubicat prop de l'hotel Port Aventura i amb un accés directe des del parc temàtic.

Nova atracció

Port Aventura prepara una nova atracció de cara a l'any vinent. De moment se l'ha batejat com a Acelerator i anirà destinada als amants de les emocions fortes. S'ubicarà a l'àrea de la Mediterrània i consistirà en una mena de muntanya russa en què es dóna prioritat a la velocitat en comptes de l'alçada. Aquesta atracció tindrà una acceleració de 0 a 135 km/hora en menys de 3,5 segons. El recorregut serà de 850 metres i per donar-li més emoció el recorregut es fa arran de terra passant per trinxeres i túnels.

Beach Club

Aquest mes de juliol Port Aventura inaugurarà el Beach Club. Es tracta d'un espai exclusiu de 2,6 hectàrees per als clients dels hotels del parc temàtic ubicat a la platja Llarga de Salou en el qual s'hi han fet 7 piscines tematitzades i un restaurant.

A banda d'això, la directora general de Port Aventura –Mercedes de Pablo– i el director de màrqueting –José Blanco– van fer un repàs a les xifres assolides en el darrer exercici. El benefici de la temporada 2005 es xifra en 6,4 milions d'euros, una temporada en què la companyia ha arribat a una xifra rècord de vendes. En aquesta temporada 2005 es va confirmar una tendència ascendent del mercat internacional destacant l'augment del mercat francès i rus, i consolidant el mercat britànic com el primer mercat estranger de Port Aventura. Pel que fa als mercats estatals, es va detectar un creixement en els visitants procedents de València, el País Basc i Navarra.

Comenta aquest article