Vandellòs i Hospitalet de l'Infant

Les ‘Terres de Mestral’ es promocionaran a través d’Internet

Per Redacció

Presentació de la pàgina web que s'ha creat per a promocionar la marca turística

La mancomunitat que vetlla pel desenvolupament econòmic de Vandellòs i l’Hospitalet de l’Infant, Tivissa i Pratdip (MIDIT) promocionarà en breu el territori que aglutina a través de la marca turística ‘Terres de Mestral’. Amb aquest nom que fa referència a l’element comú que és present als tres municipis, el vent de mestral, la MIDIT vol impulsar la difusió i coneixement dels atractius turístics d’aquesta zona, que combina mar i muntanya.

Entre les accions previstes per fer valer aquesta nova marca turística, hi ha la creació de la corresponent pàgina web, que actualment està en construcció. Precisament, el passat dilluns, a la Casa de la Vila de l’Hospitalet, s’hi va presentar el treball que s’ha fet fins ara als empresaris del sector turístic del territori, per tal que poguessin expressar les seves opinions i propostes sobre el web que s’ha dissenyat.

I és que aquesta pàgina web no servirà només per mostrar el potencial d’aquesta destinació turística sinó també per promocionar els establiments d’allotjament, restaurants, les activitats i productes que ofereixen les diverses empreses, els cellers...  

La nova pàgina web inclourà també notícies vinculades al territori, una galeria d’imatges, un apartat on es podran descarregar els diversos fullets informatius, una agenda d’actes, un accés a les xarxes socials on també serà present la marca de Terres de Mestral (Facebook i Twitter), etc.

La previsió és que aquest nou web pugui entrar en funcionament el proper mes de juny, en tres idiomes: català, castellà i anglès. Més endavant, no es descarta incorporar-hi altres idiomes, en funció de les necessitats.

Comenta aquest article