El concert de Formiga & Cigale inicia demà el Cicle de Primavera de la Cripta
![]() |
Programa del Cicle de Primavera de la Cripta |
Demà dissabte a les 21 hores arrencarà un nou Cicle de Primavera de la Cripta amb el concert de Formiga & Cigale, a càrrec d'Anna Amigó i Eva Genniaux. L'endemà a les 17,30 hores, tindrà lloc la 48a Trobada de Corals del SCIC, organitzada pel Secretariat de Corals Infantils de Catalunya (SCIC) i la Coral Verge del Camí, amb la participació de Coral Serral, Corals Cors Alegres, Coral Rossinyols, Coral Xaloc i la Coral Infantil Verge del Camí. Aquest concert tindrà lloc a lErmita de la Mare de Déu del Camí i lentrada és gratuïta per als menors de 12 anys.
El proper concert serà el 19 dabril amb lOrquestra de Cambra de la Filharmònica de Colònia sota la direcció de Sergey Didorenko i amb Adam Solta a la guitarra. Una setmana més tard, el Quartet Versus oferirà un programa molt variat però amb un fil comú, els Estats Units dAmèrica, amb obres de S. Barber, E. Bloch, P. Glass, entre altres. Miquel Bofill Sax Quartet serà el protagonista del concert de dissabte 16 de maig, proposant un recorregut per la història del saxofon interpretant música de jazz.
Dissabte 30 de maig, Miguel Javaloy presentarà "Guitarra, històries amb música", amb obres de F. Sor, J. Bosch, F. Tàrrega, C. Trepat, entre daltres. El cicle de Primavera clourà amb una sessió doble de lactuació La Joan & Co. LAoum Big Bang, diumenge 31 de maig i dilluns 1 de juny, on el cantautor cambrilenc presentarà un nou espectacle acompanyat damics musics i artistes, de forma multidisciplinària, sorprenent i ple de contrastos. El preu de les entrades és dentre 4 i 7, a excepció del concert del lOrquestra de Cambra de la Filharmònica de Colònia a 20.
El Cicle de Primavera de la Cripta està organitzat per la Coral Verge del Camí i el Departament de Cultura de lAjuntament de Cambrils.