Els germans cambrilencs Mikel i Iván Herzog, seleccionats per a participar al programa La Voz de Telecinco
![]() |
Actuació dels germans cambrilencs durant la fase de les audicions a cegues de La Voz |
Els germans cambrilencs Mikel i Iván Herzog van ser seleccionats, ahir a la nit, per a participar a La Voz de Telecinco amb l'equip d'Alejandro Sanz. Iván i Mikel, de 17 i 19 anys respectivament, van passar la fase de les audicions a cegues amb la cançó 'Aléjate de mí', del grup mexicà Camila, i van aconseguir que els quatre coaches Laura Pausini, Malú, Alejandro Sanz i Antonio Orozco premessin el botó per lluitar per ells.
Els coaches van elogiar les veus dels cambrilencs i la seva valentia per interpretar la cançó només amb el piano, i els germans van decidir formar part de l'equip d'Alejandro Sanz. Iván i Mikel, fills del cantant Mikel Herzog, han estudiat a l'Escola de Música de Cambrils i van demostrar la connexió que hi ha entre ells a l'hora de cantar el tema escollit. Els cambrilencs ja tenen una pàgina de suport a Facebook i la seva actuació es pot veure al web de Telecinco.
La tercera edició del programa va arrencar anit amb la fase inicial de les audicions a cegues. Els quatre coaches hauran de formar els seus equips amb 16 aspirants que lluitaran en les properes setmanes per a guanyar el premi de la millor veu d'Espanya i gravar un disc. Recordem que en la primera edició de La Voz, el cambrilenc Joan Pau Piqué, que formava part de l'equip de la Malú, va quedar en quarta posició.