Societat

La Costa Daurada, present al Saló de Turisme de Lió

Per Redacció

Estand de la Costa Daurada al Saló de turisme de Lió

Per segon any consecutiu la Costa Daurada –Cambrils, Salou, Vila-seca i PortAventura–, amb estand propi, s’han promocionat al Saló de Turisme- Mahana a Lió, França, gràcies a l'acord de la gestió conjunta i coordinada de l'impost de les estades turístiques. Del 27 de febrer a l’1 de març va tenir lloc la segona de les fires d’aquest any de públic final a França, amb la presència dels Patronats de Turisme de la Diputació, Cambrils, Salou i Vila-seca juntament amb els empresaris turístics. El saló va fer-se a la regió de Rhône Alpes amb aproximadament 6,4 milions d’habitants, dels quals la ciutat de Lió i la seva àrea d’influència acull una població de 2.182.482 habitants, una zona tradicionalment fidel a la destinació Costa Daurada i amb un perfil molt familiar.

La presència destacada de la Costa Daurada, amb un ampli estand propi, i dels tres municipis a la primera de les fires realitzada aquest any a Lille, és fruit de la col·laboració entre els seus respectius Patronats de Turisme i el sector empresarial per la gestió conjunta de l’impost sobre estades turístiques, i respon a un objectiu estratègic d’incrementar al 2015 els visitants francesos al territori.

La inauguració d’aquest Saló de Turisme de Lió va comptar amb una delegació de l’Ajuntament d’aquesta població, encapçalada per la  regidora de Turisme, Sandrine Frih, que es va mostrar molt interessada en l’oferta global del territori i per la presència del Woody de PortAventura que es va convertir en un gran reclam per als visitants.

A l’estand de la Costa Daurada es va oferir informació sobre l’allotjament a la zona, les activitats a fer fora i en temporada turística, rutes culturals i oferta complementària; a banda d’informar sobre els vols directes de Lió a Barcelona amb EasyJet i Vueling.
L’estand de la Costa Daurada va ser un dels més visitats de la fira, juntament amb els de Turquia i el Marroc.

Comenta aquest article