Informació general

Cambrils i Salou es promocionen juntament amb PortAventura a la fira turística més important de Bèlgica

Per Redacció

Estand de la Costa Daurada al Salon des Vacances de Brussel·les

La Costa Daurada s'ha promocionat, aquests dies, al Salon des Vacances de Brussel·les, la fira turística més important de Bèlgica, dirigida tant a professionals com al client final, i que ha tingut una gran afluència de públic en general. La presència per part de Cambrils i Salou en aquesta fira té una trajectòria de més de deu anys per tal de buscar una fidelització del mercat belga. En aquesta acció, Salou i Cambrils es promocionen conjuntament amb Portaventura, dins de l’estand de TurEspaña i acompanyats dels empresaris de la zona, principalment del sector campista; els quals s’han desplaçat també a la fira –Cambrils Park i Sangulí i Associació Càmpings Costa Daurada–.
 
La importància i singularitat d'aquest mercat és que viatja amb estades llargues. El perfil de visitant és molt familiar i també turista sènior. El mercat belga és un mercat petit però molt interessant, com ho confirma l’elevada despesa mitjana diària. També és amant de la naturalesa, la qualitat i bellesa de les platges, el bon clima, la gastronomia i els esports (cicloturisme i futbol). Per tant, l’oferta dels municipis de Salou i Cambrils encaixen de ple en el producte que el turisme belga demanda: les magnífiques platges, els serveis dels càmpings i els bons restaurants.
 
Bèlgica és el país d’Europa amb més creixement que té com a destí a Espanya. Al 2014 van arribar 2,2 milions de turistes belgues i això va suposar un increment del 16,4%. Espanya, per als belgues, va ser per darrere de Turquia, la segona destinació a visitar, però la inestabilitat política que pateixen a Turquia preveu que, enguany, l'Estat espanyol se situï en primer lloc de destí per al turista belga.

Comenta aquest article