Cambrils promociona la seva gastronomia a la fira Madrid Fusión
![]() |
Cambrils a la fira gastronòmica Madrid Fusión. D'esquerra a dreta: el gerent de la Cooperativa Agrícola Fernando Sarasa, el restaurador cambrilenc Àngel Pérez, l'alcaldessa Mercè Dalmau i el regidor de Turisme, Xavier Martí |
Cambrils ha estat present a la fira Madrid Fusión, del 2 al 4 de febrer, per promocionar la seva gastronomia. Lespai expositiu de Cambrils va estar situat dins de l'estand de Saborea juntament amb vuit poblacions més de l'Associació de Destinacions per a la Promoció del Turisme Gastronòmic, de la que Cambrils és soci fundador des del 2009. La fira i congrés professional ha reunit a més de 1.200 congressistes i 700 mitjans de comunicació nacionals i internacionals.
Presència de l'oli i les galeres
Destinació i producte ha estat la suma que Cambrils ha portat fins a Madrid Fusión, promocionant també el calendari gastronòmic com a exemple dunió desforços entre restauradors, productors i institucions públiques. La presència de Patronat de Turisme de Cambrils s'ha completat amb la dels productes de la Cooperativa Agrícola de Cambrils, entre aquests l'àmplia gamma d'olis i vinagres, però sobretot amb l'oli Mestral, premiat per segon any consecutiu, i per quarta ocasió com el Millor Oli d'Oliva d'Espanya en categoria fruitat madur. Cambrils ha completat la presència amb la crema de galeres de l'empresa Sazone&Saltee.
El programa de la fira ha contemplat presentacions i una ruta de tapes distribuïdes per les destinacions de la Saborea. Un nodrit grup de periodistes nacionals i internacionals liderats per la Secretaria d'Estat de Turisme ha participat en una presentació de Saborea i s'han endut un USB amb informació de les destinacions de Saborea, entre d'altres Cambrils.
L'alcaldessa, Mercè Dalmau, acompanyada pel regidor de Turisme, Xavi Martí, han tingut ocasió de presentar loferta de Cambrils i de reunir-se amb els responsables de Saborea per parlar dels projectes promocionals que es duran a terme durant el 2015. Són accions a nivell estatal per públic final i a nivell internacional adreçades a professionals en el mercat anglès, alemany, francès i italià.