Informació general

La Policia Local comissa 497 objectes dins l'operatiu "Joguines segures"

Per Redacció

Els agents inspeccionant un dels locals de la zona de la Vila, ahir al matí

La Policia Local va dur a terme, ahir al matí, l'operatiu "Joguines segures", que tenia per objectiu donar compliment a la normativa administrativa en matèria de seguretat en les joguines i d’altres productes de consum que es venen en en alguns basars. Els agents van inspeccionar quatre locals del municipi, dos situats a la zona del Port i dos més a la zona de la Vila i, en l’actuació es van detectar infraccions administratives, principalment vinculades a l’etiquetatge i a les condicions de seguretat de les joguines. Com a conseqüència, els agents van immobilitzar un total de 497 joguines.

En relació a les denúncies cursades, aquestes seran traslladades al departament de Consum de la Generalitat de Catalunya, que és l’òrgan sancionador en aquesta matèria.

Acció conjunta

L’operatiu el van formar un total de deu efectius policials: sis eren membres de la Policia Local de Cambrils, dos agents dels Mossos d’Esquadra de Cambrils i dos agents de la unitat d’estrangeria del Cos Nacional de Policia de Reus. L’acció va comptar també amb un membre de la Inspecció de Treball.

En campanyes anteriors, la Policia Local havia fet alguna actuació amb el departament de Consum, però enguany ha estat la primera vegada que el cos cambrilenc ha assumit la direcció de l’operatiu.

Comenta aquest article