L'exposició "Estones compartides" capta en imatges els intercanvis del Banc del Temps
![]() |
Detall d'una de les fotografies que forma part de l'exposició "Estones compartides" del Banc del Temps |
El Banc del Temps de Cambrils va inaugurar lexposició fotogràfica "Estones compartides", el passat divendres a la tarda a la Sala Àgora de l'Ajuntament. L'acte va comptar amb la presència de l'alcaldessa Mercè Dalmau, la regidora de Relacions Cíviques Laura Mellau i el president del Banc del Temps, Antoni Pérez, així com un nombrós públic que va aplegar-se a la sala. La mostra, que es podrà visitar fins el 7 de novembre, és una iniciativa pionera fruit de la col·laboració entre dues associacions del municipi el Banc del Temps i lAgrupació Fotogràfica de Cambrils i la regidoria de Relacions Cíviques de lAjuntament de Cambrils. Lobjectiu és reconèixer als participants i donar visibilitat a les activitats del Banc del Temps.
L'exposició està formada per una vintena de fotografies realitzades per vuit voluntaris que han captat lessència dels intercanvis amb lassessorament dels professionals de lAgrupació Fotogràfica de Cambrils. Els fotògrafs novells han posat cara a 27 persones que intercanvien el seu temps en àmbits tan diversos com la cuina, la perruqueria, la música, lexcursionisme, la jardineria, lastrologia, les plantes medicinals, el bricolatge o la informàtica.
Una mostra itinerant i propera
Posteriorment la mostra sinstal·larà al Centre Les Basses, del 7 de novembre al 17 de desembre i, posteriorment, per d'altres equipaments municipals, alguns bars i aparadors destabliments de Cambrils amb la voluntat que sigui una exposició propera i doni a conèixer els serveis que es poden intercanviar al Banc del Temps. A més, la mostra se cedirà a diferents seus de Bancs del Temps de Catalunya a través de la Federació de Bancs del Temps que gestiona lAssociació Salut i Família. De moment, ja sha rebut la sol·licitud del recull de fotografies i els plafons informatius pel projecte escolar que lentitat porta a terme a diferents instituts de Barcelona.
El Banc del Temps és una xarxa de persones que s'ajuden mútuament oferint i rebent serveis i activitats, on l'únic valor d'intercanvi és el temps. Tot el que s'ofereix i tot el que es rep es mesura en hores.
![]() |
La mostra fotogràfica es podrà veure fins al 7 de novembre a la Sala Àgora |
![]() |
El president del Banc del Temps en la inauguració de l'exposició |