La Regidoria de Relacions Cíviques ofereix un pla formatiu per a entitats tres dimecres doctubre
![]() |
Imatge de la Mostra d'Entitats celebrada el passat 7 de setembre al parc del Pescador |
La Regidoria de Relacions Cíviques ha tornat a programar un pla formatiu per a entitats els propers dimecres 8, 15 i 22 doctubre. Amb el nom "Els Dimecres dOctubre", les tres sessions pretenen ser un recurs pràctic i dissenyat a mida per enfortir les entitats i donar eines per organitzar els seus actes per fer-se visibles.
Aquestes sessions formatives estan dirigides a entitats en general, ja constituïdes o persones que vulguin emprendre un projecte col·lectiu dassociacionisme. Es realitzaran els dimecres 8, 15 i 22 doctubre al Centre Cívic Les Basses, de les 18.30 a les 21 hores. Les persones interessades poden inscriures de forma gratuïta a la recepció del centre cívic o enviant un correu electrònic a participacio@cambrils.cat.
Les dues primeres aniran a càrrec de lexperta en associacionisme, Irene Borràs. El 8 doctubre se centrarà en els diferents tipus dactes perquè les entitats es facin visibles i la seva utilitat. I el 15 doctubre parlarà de lorganització desdeveniments, els elements que cal tenir en compte abans, durant i després de lacte i les eines 2.0. El periodista de la Cadena Ser Marc Càmara oferirà la tercera i última sessió el dimecres 22 doctubre sobre com donar el màxim de difusió als actes.
Lobjectiu de la Regidoria de Relacions Cíviques és continuar donant suport a lassociacionisme del municipi. Ara, el pla de formació per entitats vol donar resposta a les necessitats actuals, les inquietuds i els reptes de les associacions en aquests moments.