Informació general

ERC Cambrils: "La senyora Dalmau i el senyor Milan han de plegar com a màxims responsables de la gestió del senyor Llobet"

Per Redacció


Logotip d'ERC

Des d’ERC Cambrils manifesten, en un comunicat de premsa, la seva indignació i reprovació vers la conducta de l’exregidor d’Hisenda Ramon Llobet. Segons el text enviat per ERC, "el senyor Llobet, regidor d’Hisenda i artífex de l’ERO a l’Ajuntament, no només ha robat els diners dels cambrilencs i les cambrilenques, també ens fa mal veure com l’esforç de tanta gent per fer del nom de Cambrils sinònim de qualitat i benestar se’n va en orris perquè el que surt als mitjans és que un regidor de CiU posa mà a la caixa. Ens fa mal, donar ales a tots aquells que pensen que la política només serveix per enriquir-se. Que Llobet intenti justificar la seva conducta al·legant problemes econòmics personals ens porta a pensar en tots aquells companys acomiadats i tots aquells proveïdors que ho han passat malament per culpa del mateix senyor Llobet i el govern que representava".  
 
En el comunicat ERC també demana responsabilitats polítiques a l'alcaldessa: "demanem a l’alcaldessa Mercè Dalmau que plegui. No es pot excusar amb que ha decapitat el senyor Llobet. Fa uns mesos va desposseir-lo i va posar al senyor Daniel Milan per sobre seu, per què ho va fer? Hi ha alguna cosa més a explicar? Amb fer-se la valenta expulsant al senyor Llobet, quan el secretari, l’interventor i el nou gerent han sentit la confessió del delicte per part de l’implicat i estan obligats a informar, no n’hi ha prou, sembla una presa de pèl. La senyora Dalmau i el senyor Milan han de plegar com a màxims responsables de la gestió del senyor Llobet. Quan el senyor Llobet plegui, a qui posaran al seu lloc? La següent en la llista és la seva cunyada i dona del president de Ciutadans".
 
Finalment des d'ERC fan una petició al govern que quedi "després d’aquest desastre. Demanem que es faci una auditoria exhaustiva per saber si hi ha hagut més irregularitats que no s’han detectat, però que no ho facin els seus amics de la consultora Efial, si us plau".

Comenta aquest article