Correus recollirà aliments, del 16 al 21 de juny, dins de la campanya "La fam no fa vacances" del Banc d'Aliments de Catalunya
![]() | |
Cartell de la campanya de recollida d'aliments |
Recollida d'aliments del 16 al 21 de juny
A loficina de Correus de Cambrils situada a lavinguda de Josep Vidal i Barraquer es recolliran aliments del 16 al 21 de juny. Els productes més necessaris són arròs, pasta, llegums secs, oli i llet. La campanya abastirà cada entitat amb productes bàsics que els siguin més necessaris.
A banda, totes les activitats que sorganitzin en el marc de la campanya La fam no fa vacances es destinaran directament a entitats benèfiques properes que pertanyin a la xarxa dentitats dels Bancs dels Aliments. Aquestes entitats seran les encarregades de rebre, classificar i entregar els aliments als seus beneficiaris durant els mesos destiu.