Informació general

Aquest migdia s'enceta la 57a edició de la Fira Multisectorial

Per Redacció

Aspecte del mercat medieval, a la plaça de la Vila, en l'edició de l'any passat

Aquest migdia s’enceta la 57a edició de la Fira Multisectorial de Cambrils. L’acte d’inauguració oficial, a les 12h, anirà a càrrec del subdelegat del Govern a Tarragona –Jordi Sierra–. Recordem que, avui, és festiu al municipi. En aquesta edició, la Fira comptarà amb 139 expositors i 180 estands. A banda, una de les novetats d’enguany seran els actes que s'han organitzat per ambientar la Fira, com l'exhibició castellera a càrrec dels Xiquets de Cambrils, una batucada, un espai musical protagonitzat per les Ai, Carai! i la Big Band de l'Escola Municipal de Música o el concert de saxo a càrrec de Gerard Marsal. A més, al pavelló cobert que s'instal·larà al Parc del Pinaret també es faran diferents exhibicions de show cooking i degustacions de gin tònic, vermut i pernil.
Cal destacar també la Fira Medieval, que enguany recupera el format dels darrers anys i s'instal·larà a la plaça de la Vila i al carrer dels Immolats del Setge.

Concert jove, aquesta nit

Avui divendres a la nit, el Palau Municipal d’Esports acollirà el concert jove de la Fira, amb les actuacions de El Pescao i els grups cambrilencs Zero i No Apto. L’obertura de portes del pavelló serà a les 21.30 hores. L’entrada és gratuïta amb aforament limitat.

Homenatge a la Vellesa

D’altra banda, diumenge 1 de juny tindrà lloc un dels actes més emotius de la Fira amb la 57a edició de l'Homenatge a la Vellesa, organitzat per l'Associació d'Antics Alumnes de La Salle.

Comenta aquest article