Cultura

L'Associació Cultural Vilafortuny posa el punt i final al programa d'activitats de les seves X Jornades Culturals

Per Redacció

Sortida cultural al Parc Natural Els Ports

L'Associació Cultural Vilafortuny ha posat el punt i final a la X edició de les seves Jornades Culturals. El programa d'activitats d'enguany es va encetar el 25 d'abril, al Castell de Vilafortuny, amb la celebració del Banquet Literari i el veredicte del Concurs de Relat Curt. El banquet va commemorar el 75 aniversari de la mort d'Antonio Machado, amb lectures de poemes a càrrec de Ramón Garcia i Carmen Serra, recordant també la figura del desaparegut Paco de Lucia amb el guitarrista Pablo Parra.

Exposició de pintura, conferències i excursió cultural

Les activitats previstes seguien el 29 d'abril, al Centre Cívic de Vilafortuny, on tenia lloc l'acte d'inauguració de l'exposició col·lectiva de les alumnes del taller de pintura a càrrec del regidor de Cultura de l'Ajuntament, Francesc Garriga. Aquesta mostra es podrà visitar fins el proper 20 de juny. D'altra banda, el programa d'aquesta edició ha inclòs diferents conferències i xerrades com la titulada "Tatuatges i pírcings. Només una moda?" a càrrec del pediatra Josep Ma Bofarull, una altra sobre "El éxito personal y profesional de nuestros hijos. De qué depende?" impartida per la psicòloga M. José Sellés i finalment, la conferència "Ruta pictòrico-literària. Mir-Manent" que va oferir la catedràtica Fina Anglès. Finalment, el passat 9 de maig, es va organitzar una excursió cultural al Parc Natural Els Ports, visitant Horta de San Joan, el Centre Picasso i la Catedral del vi de Pinell de Brai. 

La valoració de la Junta Directiva de l'Associació ha estat molt positiva per la qualitat dels actes organitzats i la gran participació en tots ells, tant dels socis com dels no socis. Des de la junta també es vol agrair la presència del regidor de Cultura –Francesc Garriga– i la col·laboració i suport de totes les persones participants i en especial a Ramón, Carmen, Pablo, Josep M. Bofarull. M. José, Fina, Jesús, etcètera.

Un moment de la conferència de Fina Anglès al Centre Cívic Vilafortuny

La psicòloga M. José Sellés va impartir una conferència

Comenta aquest article