Informació general

La platja del Regueral comptarà amb un parc aquàtic flotant, el primer que s'instal·larà a la Costa Daurada

Per Redacció

Possible aspecte que tindrà el parc aquàtic flotant que s'instal·larà a la platja del Regueral (imatge de www.wibitsports.com)

Les platges de Cambrils comptaran, aquest estiu, amb nous atractius d’esbarjo. Concretament, s’instal·larà un parc aquàtic flotant a la platja del Regueral i llits elàstics a les platges del Regueral i de l'Horta de Santa Maria. El regidor de Turisme, Xavier Martí, ha explicat que l’objectiu és ampliar l’oferta turística familiar de Cambrils i millorar l’experiència dels visitants.  

Les noves estructures complementaran les plataformes col·locades fins ara per l’Ajuntament, que només comptaven amb un equipament bàsic format per tobogans i amb un espai per prendre al sol o llançar-se al mar. Tot i que encara no s'ha triat el model definitiu que s'instal·larà, el parc aquàtic podria comptar amb diversos jocs, rampes, trampolins, salts d’alçada o gronxadors.

La instal·lació del parc flotant surt a concurs públic

L’Ajuntament de Cambrils ha tret a licitació l’autorització de l’ús privatiu d’espais de domini públic marítim terrestre per aquests nous serveis d’esbarjo, de pagament per als usuaris, que tindran una concessió d’una temporada turística –des de l’atorgament fins el 2 de novembre–, prorrogable anualment, mitjançant un acord exprés de les parts, fins a un màxim de dues temporades més.

Les empreses interessades poden presentar les seves sol·licituds fins el 21 de maig i l’Ajuntament ha fixat un cànon municipal anual millorable a l’alça de 4.000 euros pels llits elàstics i de 2.000 euros pel parc aquàtic. El plec de clàusules es pot consultar a l’espai del Perfil del contractant del web de l’Ajuntament.

Comenta aquest article