Cultura

La Rambla de l'Art acull l'exposició de fotomuntatges "Mitos y fotomitos" de l'artista nord-americà Michel Koven

Per Redacció

Imatge de l'acte d'inauguració a la Rambla de l'Art, el passat dissabte a la tarda

Aquest passat dissabte, es va inaugurar l’exposició "Mitos y fotomitos" de l’artista nord-americà Michel Koven a la galeria de la Rambla de l’Art de Cambrils. L’acte va comptar amb la presència del regidor de Cultura de l’Ajuntament –Francesc Garriga–, així com una nodrida presència de públic i d’amics de l’artista. En la seva presentació, el regidor Francesc Garriga va destacar les característiques específiques que es donen en aquest artista i li va agrair que l’exposició fos presentada a Cambrils, municipi que treballa per ampliar la seva oferta en l’àmbit de la cultura.

Michel Koven va néixer a Nova York i, a Londres va estudiar arquitectura, des d’on va passar al món de la publicitat i del disseny. Des de principis dels anys 90 resideix a València. Ha exposat a sales d’Espanya, França i Anglaterra on destaca l’exposició a la Piers Feetham Gallery de Londres. Després d’una etapa en que l’aquarel·la es va convertir en el seu mitjà d’expressió, Koven va evolucionar cap una tècnica mixta en la que barreja fotografia i pintura. L’obra exposada són fotomuntatges amb una iconografia de marcat caràcter mitològic que recrea el món oníric del que es nodreix la seva obra.

Amb aquesta exposició, la segona que presenta, la Rambla de l’Art – Cambrils té l’objectiu de convertir-se també en una sala d’exposicions de caràcter estable. L’exposició romandrà oberta tots els dies de la setmana i fins el proper dia 16 de maig.

Comenta aquest article