La Rambla de l'Art acull l'exposició de fotomuntatges "Mitos y fotomitos" de l'artista nord-americà Michel Koven
![]() |
Imatge de l'acte d'inauguració a la Rambla de l'Art, el passat dissabte a la tarda |
Aquest passat dissabte, es va inaugurar lexposició "Mitos y fotomitos" de lartista nord-americà Michel Koven a la galeria de la Rambla de lArt de Cambrils. Lacte va comptar amb la presència del regidor de Cultura de lAjuntament Francesc Garriga, així com una nodrida presència de públic i damics de lartista. En la seva presentació, el regidor Francesc Garriga va destacar les característiques específiques que es donen en aquest artista i li va agrair que lexposició fos presentada a Cambrils, municipi que treballa per ampliar la seva oferta en làmbit de la cultura.
Michel Koven va néixer a Nova York i, a Londres va estudiar arquitectura, des don va passar al món de la publicitat i del disseny. Des de principis dels anys 90 resideix a València. Ha exposat a sales dEspanya, França i Anglaterra on destaca lexposició a la Piers Feetham Gallery de Londres. Després duna etapa en que laquarel·la es va convertir en el seu mitjà dexpressió, Koven va evolucionar cap una tècnica mixta en la que barreja fotografia i pintura. Lobra exposada són fotomuntatges amb una iconografia de marcat caràcter mitològic que recrea el món oníric del que es nodreix la seva obra.
Amb aquesta exposició, la segona que presenta, la Rambla de lArt Cambrils té lobjectiu de convertir-se també en una sala dexposicions de caràcter estable. Lexposició romandrà oberta tots els dies de la setmana i fins el proper dia 16 de maig.