Esports

Martín del Pontigo s'endú el Torneig Diamond de pàdel disputat a Amposta

Per Berta Ruiz

Martín del Pontigo, a l'esquerra de la imatge, amb el seu company Joel Climent van vèncer en la 1a categoria del torneig

El cambrilenc Martín del Pontigo, representant del Club Tennis i Pàdel Marcambrils –del qual n'és el gerent i monitor– va endur-se la victòria al Torneig Sèrie Diamond del Pàdel Series Tour 2014, fent parella amb l’ampostí Joel Climent. La competició, disputada a les instal·lacions de l’Indoor Amposta Pàdel, va tenir lloc entre els dies 25 de gener i 2 de febrer, jornada durant la qual es van disputar les finals.

El torneig es va dividir en diverses categories en funció de la posició en el rànquing dels jugadors participants: la 1a categoria, la 2a categoria i la 3a categoria. El cambrilenc va disputar la competició de la 1a categoria –amb jugadors enquadrats entre la posició 1 i 24 del rànquing–, que va reunir un total de 12 parelles en l’apartat masculí, mentre que en l’apartat femení van competir 6 parelles. Així doncs, a la final, la parella formada per Martín del Pontigo i Joel Climent es va imposar al duo format per Álvaro Cepedo –jugador del World Padel Tour– i J. Montañe. El resultat va ser de dos sets a un, amb un marcador final de 6-1, 3-6 i 6-1.

Foto de grup dels guanyadors i finalistes del torneig disputat a Amposta

Comenta aquest article