L'Associació Hotelera Salou-Cambrils-La Pineda i l'Ajuntament de Salou signen un conveni per promoure l'ocupació
![]() |
Pere Granados i Eduard Farriol en el moment de signar el conveni |
L'Associació Hotelera Salou-Cambrils-La Pineda va signar, ahir al matí, un conveni de col·laboració amb l'Ajuntament de Salou que permetrà que l'entitat que aglutina tots els establiments hotelers de la Costa Daurada central pugui cobrir la demanda de treballadors en els hotels associats amb les persones que estiguin inscrites a la Borsa de Treball Municipal. La signatura del conveni va anar a càrrec del president de l'Associació Eduard Farriol i de l'alcalde de Salou Pere Granados. L'acte també va comptar amb la presència de Jaume Orteu, responsable de Formació de l'Associació Hotelera Salou-Cambrils-La Pineda, i del regidor d'Ocupació, Jesús Barragan, a més del secretari de l'Ajuntament de Salou, Francisco Alijo.
El document signat contempla diferents cursos de formació de curta durada, oberts a les persones que estiguin empadronades a Salou, que s'iniciaran aquest mes de gener i s'acabaran el proper mes de març. Els cursos que s'han inclòs són: rus, xinès, anglès, xarxes socials, pastisseria tradicional i manipulació d'aliments.
Segons va manifestar Jaume Orteu, "hi ha una missió institucional genèrica entre l'Ajuntament de Salou i l'Associació Hotelera, que és contribuir a formar les persones per treballar en el sector. Així mateix, Orteu va afegir que, "en un entorn de municipi turístic, el sector privat i l'Ajuntament han d'anar de la mà per millorar la qualitat del servei que ofereixen i la formació a les persones que han de donar el servei, al mateix temps que obrir camins perquè la gent de Salou pugui tenir, en el sector turístic, la seva forma de viure i de treballar".
