Societat

La campanya "El Nadal més divertit" tanca una edició més fluixa que d'altres anys

Per Berta Ruiz

Cavallets que van instal·lar-se a la plaça del Pòsit

Un any més, Cambrils Obert ha organitzat la campanya "El Nadal més divertit". Del 21 de desembre al 5 de gener -excepte els dies festius- van muntar-se sis punts d'atraccions instal·lats a diferents places com la plaça de Carles Roig, la plaça de Josep Martí i Nolla, l'avinguda de Josep Vidal i Barraquer, la plaça de Mossèn Joan Batalla, la plaça d'Aragó i la plaça del Pòsit. Prop d'un centenar de botigues associades a la Unió de Botiguers van repartir tiquets als clients per tal que la canalla pogués gaudir de les diferents atraccions. A banda, els tiquets també es podien comprar a les mateixes atraccions a un preu simbòlic d'un euro.

El president de la Unió de Botiguers de Cambrils -Tomàs Sierra- ha explicat a revistacambrils.cat que en total es van repartir 44.000 tiquets entre les botigues adherides i també es van repartir 5.000 tiquets més per a ser venuts a 1 euro. Sobre la campanya d'enguany -la desena-, Sierra ha valorat que, "ha estat més fluixa que en d'altres edicions. Crec que, en general, hi ha hagut menys gent que en anys anteriors quan, fins i tot, es feien cues per pujar. Molts d'aquests dies hem vist poca gent a les atraccions".


Atracció que es va muntar a la plaça de Carles Roig

Castell inflable que va instal·lar-se a la plaça de Josep Martí i Nolla

Comenta aquest article