El termini per presentar els candidats als nomenaments i distincions honorífiques municipals acaba el proper 30 d'octubre
![]() |
Els homenatjats de l'any 2012 amb l'alcaldessa i alguns regidors del consistori |
Fins el proper 30 d'octubre, els cambrilencs i les entitats locals poden presentar candidats als nomenaments i distincions honorífiques de l'Ajuntament de Cambril. Les propostes s'han de fer a l'Oficina dAtenció al Ciutadà, explicant els motius pels quals creuen que la persona escollida es mereixedora del reconeixement. L'acte de lliurament tindrà lloc al voltant de la Festa Major de la Immaculada.
Segons el reglament d'Honors i Distincions, aprovat l'1 de desembre de 2009, es contemplen els títols de Fill Predilecte i Fill Adoptiu, la Medalla dHonor de la Vila de Cambrils i la Menció Honorífica Municipal. Les propostes o peticions han despecificar el nom de les persones, entitats o institucions sol·licitants i els mèrits i les circumstàncies que concorren en la persona, entitat o col·lectiu a qui es proposa distingir, aportant totes les dades i antecedents que es considerin necessaris i proposant, si sescau, la pràctica de les diligències convenients per complementar els fets que emparen la proposta de distinció.
La Comissió dHonors i Distincions valorarà les propostes presentades, adoptarà una proposta per majoria absoluta de tots els seus membres i lelevarà al ple municipal El corresponent acord shaurà dadoptar mitjançant votació nominal i secreta, amb majoria absoluta, tot i que lobjectiu és aconseguir el màxim consens.