Informació general

Un grup de periodistes de Rússia i Ucraïna visiten Cambrils de la mà de l'Estació Nàutica Costa Daurada

Per Redacció

El gerent de l'Estació Nàutica Costa Daurada –Jordi Rom–, a l'esquerra, amb el grup de periodistes que van visitar ahir Cambrils

L'Estació Nàutica Costa Daurada ha iniciat el mes de setembre amb diferents accions promocionals per posicionar la Costa Daurada de cara la temporada 2014. Aquest dijous i divendres, un grup de periodistes de Rússia i Ucraïna visiten Cambrils i Salou per conèixer de primera mà els atractius principals de la zona.

Ahir a Cambrils, els periodistes, especialitzats en turisme, van navegar amb un catamarà turístic i van poder conèixer les diferents activitats i productes que ofereix l’Estació Nàutica. A més, també van participar en, un tast d’oli i posteriorment, van visitar la Confraria de Pecadors. Avui, els periodistes realitzarà un recorregut per mar entre Cambrils i Salou i també hi ha previst visitar PortAventura.
 
Aquesta és la segona acció promocional que acull l’Estació Nàutica Costa Daurada durant els darrers dies. La setmana passada, un touroperador anglès va visitar també Cambrils i Salou per conèixer les diferents activitats nàutiques que es poden practicar. D’altra banda, l’Estació Nàutica participa durant aquests dies al Saló Nàutic de Barcelona, amb una acció promocional conjunta de les Estacions Nàutiques de Catalunya, en un estand integrat a l’espai de Ports de la Generalitat. Durant la jornada d’aquest divendres, les Estacions Nàutiques de Catalunya presentaran el seu balanç de la temporada 2013.

Comenta aquest article